AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har ikke kjøpt klær fra Gina Tricot på mange år pga. ekstremt dårlig kvalitet på klærne. Anonymous poster hash: bd5f3...a2b 6
Strikkemamma Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Unngår å kjøpe klær fra Vero Moda/Only for de krymper etter èn klesvask og mister fasongen. Edit: I tillegg løsner det alltid en tråd i sømmene. Endret 23. januar 2014 av Lykke 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Kapphal og lindex er ikke helt min stil + fått inntrykk av at det er dårlig kvalitet, men er sikkert bare noe jeg innbiller meg.. Kjøper undertøy der da, for lindex har du beste push up bh'ene jeg noen gang har prøvd, og de har et par søte ''halv-streng'' truser på kapphal Anonymous poster hash: fc8d2...c6c
Sirah Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Hennes & Maurits. Klærne passer meg kort og greit ikke! Kjøpte en god del klær der når det var salg på nettsiden. Ingenting av det passer Dersom armene passer er resten av genseren et telt, passer genseren er armene for korte osv. Buksene er også superkorte. 32" i andre merker passer, i HM er dette altfor kort. Har derimot en jakke derfra som jeg elsker. Den er akkurat bittelitt for kort på armene, og den er for "vid" ellers, men den kan snurpes inn i livet. Jeg og HM er bare ikke venner
fresia Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 jeg går aldri inn på Vero Moda eller Only fordi jeg sjelden finner noe jeg liker der og fordi jeg ikke synes kvaliteten er noe bra selv om det er billig. Primark i London går jeg heller aldri innom om jeg er der av samme grunn 1
Gjest blasé Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Kapphal, Cubus, Gina tricot, Bikbok & Lindex - ikke min stil + føler det er dårlig kvalitet på plaggene. Vero Moda & Only - heller ikke min stil. har også hørt masse dårlig historier om klærne derfra ang kvaliteten. H&m - kvaliteten er heller ikke på topp. mye tull med størrelsene også, føler jeg. kjøper sokker derfra da Endret 23. januar 2014 av blasé
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Kapphal, Cubus, Gina tricot, Bikbok & Lindex - ikke min stil + føler det er dårlig kvalitet på plaggene. Vero Moda & Only - heller ikke min stil. har også hørt masse dårlig historier om klærne derfra ang kvaliteten. H&m - kvaliteten er heller ikke på topp. mye tull med størrelsene også, føler jeg. kjøper sokker derfra da Hvor kjøper du fra da? Du har vel listet opp "alle" kjedene i Norge der Anonymous poster hash: 6fe06...0a3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Unngår alt jeg har sett FF i klær fra. Anonymous poster hash: 6dd64...b21 8
Miss Lucky Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Er vel kun Risøe jeg unngår, pga dårlig kvalitet.
Radon Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Cubus, HM, Gina Tricot, Bik Bok (kjøper bukser der vell og merke) og Lindex. Liker ikke kjedebutikker så veldig godt, men jeg handler undertøy der!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Hvor kjøper du fra da? Du har vel listet opp "alle" kjedene i Norge der Anonymous poster hash: 6fe06...0a3 Som nevnt i en annen tråd kjøper jeg fra forskjellige butikker & mye på nett. Går mest i Høyer, Tatler, Ferner Jacobsen, Steen & strøm, osv. Er ikke så fan av akkruat de butikkene grunnet kvaliteten & det at alle går rundt i det samme. Selvfølgelig går jeg innom noen få ganger for å kikke litt, og en gang i blandt finner jeg jo en skatt Anonymous poster hash: 0d6ac...b25 1
Populært innlegg Gjest Blanchefleur Skrevet 23. januar 2014 Populært innlegg #12 Skrevet 23. januar 2014 Som nevnt i en annen tråd kjøper jeg fra forskjellige butikker & mye på nett. Går mest i Høyer, Tatler, Ferner Jacobsen, Steen & strøm, osv. Er ikke så fan av akkruat de butikkene grunnet kvaliteten & det at alle går rundt i det samme. Selvfølgelig går jeg innom noen få ganger for å kikke litt, og en gang i blandt finner jeg jo en skatt Anonymous poster hash: 0d6ac...b25 Ja, de som handler i disse butikkene er jo veldig kjent for sine individuelle stiler. 59
challenger Skrevet 23. januar 2014 #13 Skrevet 23. januar 2014 Gina Tricot, alt jeg har derifra er av elendig kvalitet. Klærne blir formløse, nuppete og rare etter første vask. HM, synes generelt det er en kaosbutikk, alt for mye folk og klær der. Butikken er rett og slett for stor og uoversiktelig. Sjelden jeg finner noe annet enn undertøy der.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #14 Skrevet 23. januar 2014 Unngår alt jeg har sett FF i klær fra. Anonymous poster hash: 6dd64...b21 Voks opp. Anonymous poster hash: d0ebc...cba 6
Cata Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 H&M. Ikke finner jeg noe som passer, ikke finner jeg noe som er pent og om jeg skulle finne noe likevel så er det "slaskete" i stoffet. (Har hendt jeg har kjøpt litt singleter og topper der om våren.)
Gjest Whitestripes Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Cubus er vel den eneste jeg unngår. Dårlig kvalitet og passform på klærne derfra. Tror ikke jeg har vært inne i en Cubusbutikk på årevis. Handler heller aldri på Gina Tricot, men kan gjerne handle på HM og KappAhl. Favorittbutikken er Floyd og Byoung, som vel i prinsippet er det samme, bare med litt forskjellig utvalg.
Gjest Lille-pus Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Små perler og gullklumper kan finnes de fleste steder, men jeg er absolutt sikker på at jeg aldri kommer til å sette potene mine innenfor døren hos Gina Tricot. Edit: Og om noen skulle ha sett brede, elastiske belter m/enkel spenne hos noen, så vennligst si ifra. - derfor jeg holder det meste åpent. Endret 23. januar 2014 av Lille-pus
Gjest Inggolf Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 Unngår butikker som masseproduserer så og si alle klesplaggene sine.
anybody Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 Gina Triqot og Vero Moda.. Gina fordi de har tapt seg, og så og si alt ser billigere ut enn det det er. Vero Moda fordi de fem siste kjøpene min har gått i stykker nesten etter første bruk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå