mordecaiham Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Jenter, jeg har et par spørsmål til dere; 1) Kunne du tenkt deg å ligge med en mann som du ikke var tiltrukket av, ikke fant han attraktiv på noen måter eller var interessert i han? 2) La oss si at du hatt samleie med vedkommende som en seksuell revansje mot din utroe partner, slik at du bare måtte finne deg tilfeldig mann som du fant uattraktiv og stygg, og lot han likevel pule deg minst tre ganger, hvordan ville du følt deg i etterkant? Ville du følt deg verdiløs, skitten, utpult, utbrukt eller hatt noen som helst form for dårlig samvittighet? Det er trosalt en mannsperson som du ikke finner noe attraktiv både utseende- og personlighetsmessig. 3) Kunne du sagt at du ikke følte deg verdiløs i etterkant? Håper dere kan svare så godt som mulig. Endret 23. januar 2014 av mordecaiham
Gjest Wanderlust Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Da lurer jeg veldig på hva som eventuelt skulle overbevist meg om at det var en god ide... Kan ikke tenke meg til hvordan jeg ville ha følt det etter å ha tatt den avgjørelsen hele tre ganger, det er jo helt borti natta. 3
mordecaiham Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2014 (endret) F.eks seksuell revansje mot din utroe partner, at du bare måtte finne noen tilfeldig å ligge med. Endret 23. januar 2014 av mordecaiham 1
Gjest TheRighteous Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 F.eks seksuell revansje, at du bare måtte ligge med noen. Hvis det var slik ville jeg uansett hvertfall valgt meg en jeg syntes var attraktiv og grei personlighet. Man tar jo ikke hva som helst! 6
mordecaiham Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Ikke sant, det er det jeg også tenker. Men er det mulig å si i etterkant at man ikke føler seg verdiløs og skitten etter å ha latt seg "misbruke" av en slik mannsperson? Ville det ikke vært naturlig at man følte seg som søppel uten noe verdighet, når man tenker på at man har blitt utpult av en person man ikke syntes noe om i grunn? Endret 23. januar 2014 av mordecaiham
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Jeg tror ikke noen hadde valgt en person de ikke var tiltrukket av. Jeg ville følt meg helt forferdelig etterpå uansett hvem det var. 2
mordecaiham Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Men kan man si i etterkant at man "angrer" og be om tilgivelse grunnet det man har prestert å gjøre med denne mannspersonen, og samtidig si at man ikke føler seg verdiløs av den grunn. Ville man ikke automatisk følt seg verdiløs hvis man hadde slik affære med en slik person? Endret 23. januar 2014 av mordecaiham
MarianneE Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Prøver du å lette din egen dårlige samvittighet, TS? 2
mordecaiham Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2014 Så absolutt ikke, Marianne. Jeg sitter og filosoferer og tenker forskjellige tanker rundt dette emnet.
mordecaiham Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2014 Prøver du å lette din egen dårlige samvittighet, TS? Har du noen innvendinger og tanker rundt disse spørsmålene som er blitt stilt?
SardintrollReturns Skrevet 23. januar 2014 #12 Skrevet 23. januar 2014 Nei. Hadde min partner vært utro mot meg, hadde jeg ikke funnet en tilfeldig fyr jeg hadde pult for å "hevne" meg. Jeg hadde bare dumpet ham. Enkelt og greit. 2
heartache Skrevet 23. januar 2014 #13 Skrevet 23. januar 2014 1: om jeg hadde vært interessert i personen hadde jeg automatisk funnet han tiltrekkende. sånn er det bare. utseende har ikke så altfor masse og si når man "faller" hehe 2: jeg hadde ALDRI funnet meg en person jeg ikke ble tiltrukket av for å ta hevn på typen om han hadde vært utro, bare så det er sagt. dessuten hadde jeg ikke orket tatt hevn en gang. hadde heller bare gjort det slutt. Men som jeg forsto her skal jeg bare svare hypotetisk sett, så om jeg hadde ligget med en person jeg ikke ble tiltrukket av hadde jeg nok ikke klart å nyte det så godt, jeg hadde hatt det helt mørkt og bedt han gå rett etterpå. jeg tror ikke jeg hadde følt meg skitten eller brukt eller noe. hadde bare latt livet gå videre.. 3: ja kunne sagt at jeg ikke følte meg verdiløs etterpå. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå