Gå til innhold

HOLY MOTHER OF GOD!


Gjest Bringebær55

Anbefalte innlegg

Gjest Bringebær55

Squirting, fenomenet jeg aldri klarte å bestemme meg for om var tull eller fakta.

Boy oh boy, det er visst fakta!

Det har vært en av min samboers største fantasi og ønske, og vi har prøvd før, men jeg har alltid stoppet han da jeg synes at den tissetrengt følelsen som kommer er så overveldende. Har nå funnet ut at hvis jeg slapper helt av, husker å puste hele tiden og ikke kniper/holder igjen så blir det veldig godt.

Men selv om dette var veldig godt og intenst på samme tid, så fikk jeg ingen orgasme. Skal jeg være helt ærlig så skjønte jeg ikke hva som skjedde før jeg fikk med meg reaksjonen til samboeren min, som i seg selv er grunn nok til å fortsette :fnise:

Er det flere der ute som har det sånn? Er dette noe som kanskje må trenes opp og som blir bedre etterhvert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det akkurat som deg!

Hadde sex i helgen og han var veldig klar på at han var god på sprutorgasme. Jeg sa til han at jeg aldri før hadde fått det og tvilte veldig på om jeg noen gang ville klare det. Dette var første gang jeg hadde sex med denne mannen.

Og gjett om han kunne sakene sine!! Han holdt på og jeg kjente at det var godt. Veldig godt. Også gjorde han det en gang til og så spurte han: Har du aldri fått en så intens sprutorgasme før? Hæ, hadde jeg fått sprutorgasme? Det hadde jeg. Jeg hadde visste spruta på både han og meg og senga og hele pakken. Han gav meg to til rett etterpå.

Jeg syns det var godt, deilig! Men jeg merka ikke selv at jeg fikk sprutorgasme. Klitorisorgasme slår iallefall sprutorgasme anyday!!



Anonymous poster hash: 2d176...33a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg det. Får til både sprutorgasme og "vanlig" - "vanlig" er mye bedre. Sprutorgasmen er lettende på en måte, men får ikke samme godfølelsen :P Men samboern liker det da!



Anonymous poster hash: 5427d...af6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får begge deler samtidig, jeg :) kjempedeilig!



Anonymous poster hash: 5a470...245
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg fungerer det bare alene :( Egentlig litt greit siden jeg er så redd at det skal være en ekkel overraskelse



Anonymous poster hash: 6fcd8...bd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Squirting, fenomenet jeg aldri klarte å bestemme meg for om var tull eller fakta.

Boy oh boy, det er visst fakta!

Det har vært en av min samboers største fantasi og ønske, og vi har prøvd før, men jeg har alltid stoppet han da jeg synes at den tissetrengt følelsen som kommer er så overveldende. Har nå funnet ut at hvis jeg slapper helt av, husker å puste hele tiden og ikke kniper/holder igjen så blir det veldig godt.

Men selv om dette var veldig godt og intenst på samme tid, så fikk jeg ingen orgasme. Skal jeg være helt ærlig så skjønte jeg ikke hva som skjedde før jeg fikk med meg reaksjonen til samboeren min, som i seg selv er grunn nok til å fortsette :fnise:

Er det flere der ute som har det sånn? Er dette noe som kanskje må trenes opp og som blir bedre etterhvert?

For mange, både kvinner og menn, kan det være greit å være oppmerksom på at ikke alle kvinner kommer i samme sekund som spruten står.

Mange trenger ytterligere stimulans av g-punkt for også å få g-punkt orgasme.

Med andre ord bør han ikke, utifra en forståelse om at det i samme øybelikk går for henne, gi seg i det øyeblikk hun squirter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat som deg!

Hadde sex i helgen og han var veldig klar på at han var god på sprutorgasme. Jeg sa til han at jeg aldri før hadde fått det og tvilte veldig på om jeg noen gang ville klare det. Dette var første gang jeg hadde sex med denne mannen.

Og gjett om han kunne sakene sine!! Han holdt på og jeg kjente at det var godt. Veldig godt. Også gjorde han det en gang til og så spurte han: Har du aldri fått en så intens sprutorgasme før? Hæ, hadde jeg fått sprutorgasme? Det hadde jeg. Jeg hadde visste spruta på både han og meg og senga og hele pakken. Han gav meg to til rett etterpå.

Jeg syns det var godt, deilig! Men jeg merka ikke selv at jeg fikk sprutorgasme. Klitorisorgasme slår iallefall sprutorgasme anyday!!

Anonymous poster hash: 2d176...33a

Kunne du ha fortalt hvor dette var hen i landet? Jeg har nemlig en stygg anelse...

Anonymous poster hash: 19afc...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for deg!^^, Har aldri fått det til selv, ikke at jeg har prøvd så mye heller, men vet det er mange menns våte drøm(no pun intended!) å få dama til å squirte. Er sikkert bare å prøve og utforske så finner du vel ut hva du kan gjøre.

Og som solidaritet for at du glemte anonym-knappen så "glemmer" jeg den også :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Jeg hadde aldri viet squirting en tanke når det kom til muligheten for at det ville skje meg, før det faktisk skjedde. Skulle gitt mye for å se mitt eget ansiktsuttrykk akkurat da! Jeg skvatt noe så vanvittig, det var utrolig komisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

For meg fungerer det bare alene :( Egentlig litt greit siden jeg er så redd at det skal være en ekkel overraskelse

Anonymous poster hash: 6fcd8...bd2

Squirting er aldri annet enn en særdeles positiv overraskelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd dette, og er egentlig ikke sikker på om jeg tror på at det går an :P vil noen fortelle hva som skal til for at det skjer for dere? Nysgjerrig :) "glemmer" anonym-knappen av solidaritet jeg også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær55

Jeg har aldri opplevd dette, og er egentlig ikke sikker på om jeg tror på at det går an :P vil noen fortelle hva som skal til for at det skjer for dere? Nysgjerrig :) "glemmer" anonym-knappen av solidaritet jeg også ;)

Du vet vel hvor punktet er? Der hvor det kjennes ut som om du må skikkelig tisse dersom det stimuleres. For meg var det bare å slappe helt av, ikke knipe eller holde igjen selv om du tror du kommer til å tisse på deg og puste hele tiden. Men han må også klare å holde et raskt jevnt tempo og ikke gjøre inn/ut-bevegelser men heller med fingrene gjøre en slags "kom her" bevegelse. Hjelper og hvis han legger andre hånda på mellomgulvet/venusberget ditt for å holde deg litt fast.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.. Kløna glemte å være anonym.. Bah.....

Har gjort samme feilen før jeg også. Men det gjør nok ikke noe. Tror ikke det er så farlige folk her inne, og alle har vi masse saker og ting i hodet (fantasier etc.), ofte ting vi synes er flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne du ha fortalt hvor dette var hen i landet? Jeg har nemlig en stygg anelse...

Anonymous poster hash: 19afc...1bf

jaha?

si hvor i landet din stygge (!) anelse er fra :)

Anonymous poster hash: 2d176...33a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær55

jaha?si hvor i landet din stygge (!) anelse er fra :)Anonymous poster hash: 2d176...33a

Venter litt på dette svaret selv :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter litt på dette svaret selv :fnise:

Jeg og!

Anonymous poster hash: 2d176...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

For meg fungerer det bare alene :( Egentlig litt greit siden jeg er så redd at det skal være en ekkel overraskelse

Anonymous poster hash: 6fcd8...bd2

Og så, i solidaritetens navn og under nick; For meg fungerer det ikke alene, der må jeg ha kompetent hjelp.

Det har alt med kraft og vinkel å gjøre.

Ville ikke bekymret meg mye for at en 'han' skulle synes det er en ekkel overraskelse, - jeg tror du vil bli positivt overrasket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...