AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Var å tok EKG har puls over 130 i puls konstant og oppi 160 mye av dagen og besvimer nesten, svimmel, kvalm, brystsmerter osv. Er 17 år. Ble sendt hjem siden jeg har time til hjertelegen i morgen. Er livredd? Han hadde vel ikke sendt meg hjem hvis det hadde vært noe galt nei? Har hatt detnsånn med pulsen osv i 7 dager.Anonymous poster hash: 4a8d3...398
Gjest Popoki Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Ops her er bilde: http://tinypic.com/view.php?pic=33kxb8k&s=5#.UuAxP5m5Sc0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 "Funn med sannsynlig patologisk betydning", det vil si at det er funnet noe som kan være sykdom. Legen ville ikke sendt deg hjem dersom det var umiddelbart livstruende. Du skal til legen i morgen, det er ikke mange timene unna Lykke til! Anonymous poster hash: c707a...9dd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Og forresten, jeg skrev AB post #3, et patologisk funn trenger ikke å være alvorlig!! Anonymous poster hash: c707a...9dd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Det står at det er funnet et lite misforhold mellom de elektriske impulsene som genereres i forkamrene i hjertet ditt og hva som når frem til selve hjertekamrene. Hjertet trekker seg sammen på grunn av elektriske impulser som genereres i et punkt i veggen i forkammeret, og denne overføres til hjertekammeret gjennom en liten "knute" som heter AV-noden. EKG-svaret ditt forteller at det er et lite problem med den elektriske overføringen her, og det jeg kan se av kurvene på bildet ditt samsvarer med dette. Sinustakykardi betyr at hjertet ditt slår i normal rytme, men for fort. Som den over her skrev - funn med sannsynlig patologisk betydning betyr at de har oppdaget noe som sannsynligvis skyldes en sykelig forandring noe sted. Det behøver ikke å være så alvorlig, men det må utredes. Du hadde aldri vært hjemme nå hvis det var farlig for deg. Prøv å ta det med ro, så får du mer informasjon imorgen.Anonymous poster hash: e21c1...6a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå