Gå til innhold

Hvor har du vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høyre håndledd :-?

er nok noe senegreier og bør vel få på støttebandasjen igjen (seeeeeeeexy,not) :tunge1:

går utover treninga*sur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AKKURAT sånn har jeg også ! Merkelig..... :wink:

JEG OGSÅ!!! Mer litt til høyre lissom... Også har jeg vondt i venstre nyre, eller kanskje det bare er muskelen utenpå den... ganske vondt faktisk.

Skrevet

i tunga mi...jeg driver og biter på den...spesielt når jeg gjør noe så kjedelig som å lese til eksamen :( bare måååå

Skrevet

jeg har...

vondt i hodet

vondt i nakken og skuldrene

vondt mellom skulderbladene

vondt bak øynene

vondt i kjevene

*kjenne ekstra etter* neh, det var det. lenge leve mennesker som meg: spenninger her og der fordi jeg aldri sier det jeg mener før det er for sent og har bitt ting i meg og irritert meg lenge og...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Vondt i hoftene og ryggen. :-(

Skrevet

Littegranne sittevondt i rompa...

- må visst gå å legga meg... ;)

Skrevet

Tror kanskje jeg har litt vondt i det ene øyet.. bitte litt kanskje. Eller kanskje ikke :klø:

Skrevet

Denne jenta her IKKE vondt noen steder!!

Er frisk som bare det! :ler:

Skrevet

Når jeg trykker hardt på det ene øyet gjør det veldig vondt...ja... jeg kjenner det nå også!!

...og etter all trykkinga er øyet blitt rødt, og det har i grunn blitt vondrere. Så nå har jeg veldig vondt!!

Skrevet
Høyre håndledd :-?

er nok noe senegreier og bør vel få på støttebandasjen igjen (seeeeeeeexy,not) :tunge1:

går utover treninga*sur*

Jeg også! Får ikke regnet oppgaver til eksamen!! :o

Gjest Ethereal
Skrevet

Halsen :cry: :( Den er slimete og så sår at det kjennes ut som noen har pusset den med sandpapir. Får håpe jeg får sove i natt.

(ellers har jeg muskelverk etter trening, men det føles bare flott).

Gjest gjest1
Skrevet

Bortsett fra ankelen har jeg vondt i hodet og litt i halsen. Jeg mener jeg kjenner at det vonde i halsen har forgreninger opp til ørene og det er skummelt.

• 2 uker senere...
Skrevet

og når jeg kjenner etter så tror jeg at jeg har fått en snev av musesyken også. Men det er vel ikke så rart :oops:

Gjest gjest1
Skrevet

I augene og hovudet. Og litt i venstre nasebor, om eg kjenner etter..

Skrevet

Vondt i lilletåa....

Sånn går det når man sitter på kne på en puff beregnet for bena slik at den plutselig brekker og en går på trynet...og lilletåa...ned i gulvet...

DET var elegant, det! :frustrert:

Klomshøna!!

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har vondt i ryggen, hvis jeg kjenner godt etter :wink:

tusjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...