Gå til innhold

Hvor har du vondt?


murmeldyret

Anbefalte innlegg

Hvis du kjenner ekstra godt etter, så har du nok litt vondt et sted du også :ler:

Jeg har vondt i korsryggen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg trykker på nesetippen min så gjør det vondt inne i nesen. Inne i tippen liksom.

Har vært forkjølet en stund og har sikkert et sår der inne.

Men hvorfor sitter jeg her og trykker på nesetippen??

Er det ikke rart hvordan man bare mååå kjenne etter om det fortsatt er vondt?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blodblemme/gnagsår på innsiden :o av den ene helen... og det gjør skikkelig vondt når kanten på skoen min gnager..

Men hvorfor sitter jeg her og trykker på nesetippen??

Er det ikke rart hvordan man bare mååå kjenne etter om det fortsatt er vondt?

:ler: .. det har du rett i... det er akkurat som når man har mistet en plombe.. så flytter jo omtrent tungen inn i det hullet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg trykker på nesetippen min så gjør det vondt inne i nesen. Inne i tippen liksom.

Har vært forkjølet en stund og har sikkert et sår der inne.

Men hvorfor sitter jeg her og trykker på nesetippen??

Er det ikke rart hvordan man bare mååå kjenne etter om det fortsatt er vondt?

:ler:

AKKURAT sånn har jeg også ! Merkelig..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... For øyeblikket har jeg vondt mellom skulderblarne og i korsryggen..I morgen har jeg vondt helt andre steder.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt vondt inni samvittigheten min for jeg skulle ha jobbet med jobbsøking med iver og glød.

Istedenfor tok jeg en tidlig helg og koser meg på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt tannverk, jeg. Bortsett fra generelt vondt i viljen, som jeg ifølge mamma har hatt hele livet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en merkelig smerte i enten tanna eller tannkjøttet. Kommer og går litt og jeg tror kanskje at det kommer av at jeg har fått en rift i tannkjøttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: .. det har du rett i... det er akkurat som når man har mistet en plombe.. så flytter jo omtrent tungen inn i det hullet...

Og når man var liten og en tann var løs, så klarte bare ikke tunga å holde seg unna, den bare måtte rukle og kjenne på den løse tanna hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har vondt både i viljen og i samvittigheten, og tror det er en klar sammenheng :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vondt i bekkenet, men da vet jeg i hvert fall at det er der. Før visste jeg ikke helt hvor det var hen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅ vondt i det ene beinet.... Har hatt det lenge nå, minst 2måneder :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estrela
Jeg har vondt i bekkenet' date=' men da vet jeg i hvert fall at det er der. Før visste jeg ikke helt hvor det var hen...[/quote']

Så positiv! :klappe:

Jeg har ikke vondt noe sted. Men er litt stiv i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Jeg har vondt i korsryggen etter et fall på jobben. Og så har jeg vondt i det venstre kneet. Og litt i en finger som jeg klemte på jobben.

Stakkar meg... :cry:

:ler:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Jeg har også litt vondt i nesa, men så er jeg forkjøla da. Så det er vel ikke så rart. Og når jeg tenker meg litt om, så har jeg faktisk litt vondt i skuldrene også. Litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...