Gå til innhold

Blir så kvalm...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å snuse (ikke kommenter det), har snust to ganger, blir utrolig svimmel og kvalm. Hvor mange ganger ca kommer det til å være sånn? Snuser skruf extra slim fresh greia og er 16 år.



Anonymous poster hash: 81b81...3e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å bli kvalm så lang tid som det tar for kroppen din å vende seg til nikotinen, det kan være den gjør det og det kan være den ikke gjør det! Det vet man ikke. Forhåpentligvis gjør den ikke det, sånn at du ikke fortsetter med snusinga:-) Skjønner du vil prøve det ut...... Selv om du vet nok godt hva de fleste her inne, inkludert meg, aller helst vil si til deg.. Men vi må heller ikke glemme at kua har vært kalv, men gjør deg selv en tjeneste og la den ligge i boksen sin. Penger og helsa spart! :-D

Lykke til videre, frøken!



Anonymous poster hash: fd96a...3b7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig å bli kvalm, spesielt hvis snusen renner og du svelger det. Det blir jeg også, selv om jeg skulle være godt vant til nikotin fra før av siden jeg har røykt i mange år. Jeg kan heller ikke bruke nikotintyggis og lignende pga samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt vanlig å bli kvalm, spesielt hvis snusen renner og du svelger det. Det blir jeg også, selv om jeg skulle være godt vant til nikotin fra før av siden jeg har røykt i mange år. Jeg kan heller ikke bruke nikotintyggis og lignende pga samme problem.

Etter å ha lest den delen, forstår jeg hvertfall ikke hvorfor dere holder på med den driten.. Ikke at jeg forstod det til å begynne med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest den delen, forstår jeg hvertfall ikke hvorfor dere holder på med den driten.. Ikke at jeg forstod det til å begynne med..

Heh, nei, du kan så si. Skjønner godt at noen bruker snus istedenfor å røyke, for det funker jo veldig bra, men det er ikke pent. De få gangene jeg har snust har jeg gjort det hjemme, langt unna folk, for jeg ser jo helt tåpelig ut med snusleppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...