Gå til innhold

D-vitaminer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden september har jeg tatt ca 2-3000 IE D-vitamin hver dag. Har tatt magnesium ved siden av også.

Jeg har hatt store helsegevinster her. Jeg er, for første gang i hele mitt liv, eksemfri. Jeg har vært antatt å ha fibromyalgi, men har knapt vondt i kroppen mer. Den føles frisk og glad. Jeg har hatt garantert mye mer energi enn på lenge. Og etter flere år med depresjoner og angst, er jeg helt frisk igjen (hurrahippijippijaaaa) Så dette med D-vitaminer har vært helt supert for meg og min kropp.

Men jeg får kramper :P har hatt leamus på øyet en måneds tid nå. Får også fort kramper i føttene. Ingen kjempeplager. Men menskrampene er helt drepen :P

Tar jeg for lite magnesium? Tar 300 mg magnesium daglig. Hjelper det med kalsium? Eller må jeg ta mindre D-vitamin? Jeg har jo ganske lavt inntak sånn egentlig.

Anonymous poster hash: e526e...6b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ting jeg synes du skal diskutere med legen din. Jeg synes ikke man skal ta slike typer tilskudd uten å ha avklart det med lege, da for mye av enkelte typer vitaminer eller mineraler ikke er bra. Bestill deg en legetime, få tatt blodprøver for å se hvordan nivåene i kroppen din er, og hør på legens anbefalinger.

Anonymous poster hash: c47ad...36d
Skrevet

D-vitnivået er for første gang normalt ;) Mot alt for lavt når jeg bare tok tran.

Anonymous poster hash: e526e...6b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...