Gå til innhold

squirting,


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Når dere squirter lukter det urin da?


Anonymous poster hash: 316dc...c19



Anonymous poster hash: 316dc...c19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke når jeg gjør det..



Anonymous poster hash: d7aa1...6f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke når jeg gjør det..

Anonymous poster hash: d7aa1...6f1

er det normalt at det kan gjøre det da? ;s

Anonymous poster hash: 316dc...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være en liiiten lukt av det, men det er hvis man virkelig prøver å kjenne etter. men laaangt ifra normal urin lukt :P det kommer fra samme rør så :P



Anonymous poster hash: 546c8...d7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væsken som kommer ut er helt klar hos noen, og noe spor av urin hos andre. Det varierer, og er helt normalt :)



Anonymous poster hash: e2840...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være en liiiten lukt av det, men det er hvis man virkelig prøver å kjenne etter. men laaangt ifra normal urin lukt :P det kommer fra samme rør så :P

Anonymous poster hash: 546c8...d7e

Trenger ikke å komme fra samme rør.

692px-Skenes_gland.jpg

Kommer det fra urinrøret kan det lukte noe urin. Men veeeeldig lite.

Skal være en væske som er som din egen "smøring" når man blir våt - og den er normalt helt luktfri.

Har ei venninne som hadde en partner med ganske bøyd utstyr. I rett posisjon, med rett trykk traff den blæra hennes - så hun regelrett tisset på seg. Han trodde hun squirta, da urin egentlig ikke lukter noe med en gang det kommer ut :fnise: Hun rettet ikke på ham i denne troen, men sørget for å skifte sengetøy kjapt etterpå. Hun ble busta da hun ikke hadde muligheten til å skifte på hans laken og fikk en melding senere om at det stinka urin (ja, du kan jo tenke deg at det begynner å lukte når det har fått tørka seg inn)

Anonymous poster hash: f58b1...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke å komme fra samme rør.

692px-Skenes_gland.jpg

Kommer det fra urinrøret kan det lukte noe urin. Men veeeeldig lite.

Skal være en væske som er som din egen "smøring" når man blir våt - og den er normalt helt luktfri.

Har ei venninne som hadde en partner med ganske bøyd utstyr. I rett posisjon, med rett trykk traff den blæra hennes - så hun regelrett tisset på seg. Han trodde hun squirta, da urin egentlig ikke lukter noe med en gang det kommer ut :fnise: Hun rettet ikke på ham i denne troen, men sørget for å skifte sengetøy kjapt etterpå. Hun ble busta da hun ikke hadde muligheten til å skifte på hans laken og fikk en melding senere om at det stinka urin (ja, du kan jo tenke deg at det begynner å lukte når det har fått tørka seg inn)

Anonymous poster hash: f58b1...72a

OMG, jeg rødma bare av tanken!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lukter ikke urin. Jeg synes væsken min har en søt duft.



Anonymous poster hash: 0b29c...7e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant medisinske fagfolk (uten politisk agenda) er det stor grad av enighet om at såkalt squirting eller gushing kommer fra urinrøret og stort sett består av piss. Fenomenet har sammenheng enten med kvinnelig inkontintinens (bruk bleier!) eller med ukyndige menn som trykker på urinblæren istedenfor å stimulere det mytiske (antakelig ikke-eksisterende) g- punktet. Ulekre greier for å si det forsiktig!

Anonymous poster hash: 9ddc2...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant medisinske fagfolk (uten politisk agenda) er det stor grad av enighet om at såkalt squirting eller gushing kommer fra urinrøret og stort sett består av piss. Fenomenet har sammenheng enten med kvinnelig inkontintinens (bruk bleier!) eller med ukyndige menn som trykker på urinblæren istedenfor å stimulere det mytiske (antakelig ikke-eksisterende) g- punktet. Ulekre greier for å si det forsiktig!

Anonymous poster hash: 9ddc2...4b2

Hvorfor lukter det da ikke urin og er helt blankt? Blir heller aldri flekker av det. Vises ikke i det hele tatt på et hvitt laken. Og inkontinens har jeg aldri vært plaget med.

Anonymous poster hash: 0b29c...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kommer når du squirter er overhode ikke urin. Kan godt squirte 5 ganger på rad og likevel gå på do å tisse etterpå. Det etterlater ingen lukt eller flekker.



Anonymous poster hash: bb43e...539
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det normalt at det kan gjøre det da? ;s

Anonymous poster hash: 316dc...c19

Ja, kan bli luktende litt svakt urin.

Anonymous poster hash: be36d...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Lukter ikke urin når jeg squirter...

Anonymous poster hash: c4d7c...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Blant medisinske fagfolk (uten politisk agenda) er det stor grad av enighet om at såkalt squirting eller gushing kommer fra urinrøret og stort sett består av piss. Fenomenet har sammenheng enten med kvinnelig inkontintinens (bruk bleier!) eller med ukyndige menn som trykker på urinblæren istedenfor å stimulere det mytiske (antakelig ikke-eksisterende) g- punktet. Ulekre greier for å si det forsiktig!

Anonymous poster hash: 9ddc2...4b2

Akkurat samme imaginære tullball som prostatastimulert orgasme.

Hører du er ferdig utlært ekspert i teorien.... men praksis mangler det kanskje 'litt' på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så lukter den ikke en dritt, helt blankt, men hvis det får tørka så er det litt hvitfarge i det og det blir sånne slags flak som kan bli til pulver hvis man knuser det :P

Jeg squirter bare hvis jeg vil, ingen kan klare å få meg til å squirte hvis jeg ikke har noe interesse av å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er squirting og prostataorgasme bare tull altså? Jeg vet ikke. Har ikke opplevd noe av dette selv og egentlig er det like greit faktisk. Synes det er nok av vanlige kroppsvesker under akten om jeg ikke skal begynne å squirte attpåtil :rolleyes:



Anonymous poster hash: 314b5...a27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så lukter den ikke en dritt, helt blankt, men hvis det får tørka så er det litt hvitfarge i det og det blir sånne slags flak som kan bli til pulver hvis man knuser det :P

Jeg squirter bare hvis jeg vil, ingen kan klare å få meg til å squirte hvis jeg ikke har noe interesse av å gjøre det.

Hvor mye væske kan det dreie seg om da ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...