Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Hei! Jeg har stortsett ikke vært i utlandet før jeg har kun vørt i danmark og thailand.. Så nå sitter jeg og planlegger sommeren og trenger tips til reisemål jeg kan si med engang at budsjettet er labert. Shopping!!! Klær, sminke og severdigheter gjerne også en litt romantisk by.. Helst i Europa.. All info dere kan fortelle meg om hotellpriser til shoppingpriser og severdigheter som er et must. Og for all del.. ting man må passe seg for :D
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Salamanca!! By som ligger ca 2,5 time fra Madrid. Ble kåret til europas kulturby i 2002(?). Den er koselig, med mange gamle bygninger som gjør byen romantisk. Hotell-prisene er lavere enn i storbyene, pga at denne byen ikke er blitt typisk "turist-magnet". Byen har butikker som fx: Zara, Bershka, Stradivarius, Sfera, Mango osv...med priser som resten av Spania. Mat er billig! Det er kort vei til byer omkring, og det er billig og reise med (komfortable) busser!! Byen har lav kriminalitet! Folk er veldig vennlige og slår gjerne av en prat med turister!! Jeg kommer på to minus med byen, det første er at der er ingen strand, heller ingen "El Corte Ingles"-senter. Clea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå