Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #1 Del Skrevet 20. mai 2004 Her om dagen fikk jeg usedvanlig sterke smerter under mensen. De varte i halvannen time med intervaller på noen minutter av og på. Smertene var så sterke at jeg gikk ned i knestående mens det sto på, men jeg var helt fin mellom "riene". Da dette hadde vart i halvannen time ca, reiste jeg meg opp fra sofaen og kjente noe som skled ned i skjeden. Jeg tenke med med selv at det var nok blod som hadde samlet seg mens jeg var liggende og gikk for å skfte bind. Men det var ikke blod, det var en klump av ett eller annet slag. Den var ganske stor (1.5-2.0 cm) og jeg skyldte den i vasken for å se om det var levret blod (ja, jeg lider av morbid nyskjerrighet av og til...). Det så og kjentes ut som en klump med vev, ikke levret blod. Altfor lyst på farge til å være det og ikke rett konsistens heller. Den var bløt og virket hul, jeg kunne klype hull i den med neglene. Inni var det litt blod og ellers tomt. Jeg ble litt blek, for jeg skjønte ikke hva dette kunne være. Jeg kan ikke ha vært gravid, av den enkel grunn at jeg ikke er seksuelt aktiv på noen måte og har heller aldri vært det. Har noen opplevd lignende? Hva kan dette ha vært? Må også få med at etter dette hadde jeg ikke noe mer menssmerter. Hilsen Litt-engstelig-nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #2 Del Skrevet 21. mai 2004 :o :o :o :o :o Siden du ikke kan ha vært gravid, så ville jeg løpt til legen.... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 enig med Clea,tror jeg ville komt meg dit raskest mulig..!!!! er ikke sikkert det er noe farlig, men høres da ikke normalt ut..iallefall aldri hørt om dette før.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. mai 2004 #4 Del Skrevet 21. mai 2004 Helt enig med de andre, kom deg til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2004 #5 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er der høres ut som en spontan abort på et tidlig stadium. Etter det jeg har hørt er det mange kvinenr som opplver det en gangi løpet av livet. Tror ikke det er noe farlig, men sikkert greit å dra til legen for sikkerhets ksyld. endret: oops.. hadde oversett at du ikke har hatt sex, da sier jeg som de andre: kom deg til legen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #6 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg kan ikke ha vært gravid, av den enkel grunn at jeg ikke er seksuelt aktiv på noen måte og har heller aldri vært det. Hilsen Litt-engstelig-nå Da var det neppe spontanabort... Men gå til legen, for guds skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #7 Del Skrevet 21. mai 2004 Ikke en gammel gjenglemt tampong da?? Men jeg ville nok gått en tur til legen dersom du ikke har hatt sex på evigheter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #8 Del Skrevet 21. mai 2004 Hun sier jo at hun ikke har hatt sex noen gang... så jeg tror alle varianter av spontanabort/graviditet er utelukket, med mindre hun heter Maria og kommer fra Jerusalem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 21. mai 2004 #9 Del Skrevet 21. mai 2004 Uff, dette hørtes ikke greit ut. Gikk du til legen? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #10 Del Skrevet 23. mai 2004 Takk for svar alle sammen! Jeg bruker ikke tamponger heller, så det var nok ikke det. Har ikke vært hos legen enda, fordi jeg har ikke hatt vondt noe sted eller følt meg dårlig på noen måte etterpå. Min teori er at det var slimhinnen i livmoren som kom ut. Den blir jo brutt ned når det ikke fester seg et egg der, gjør den ikke? Kanskje denne ble nedbrutt i ekspressfart denne gangen? Og kom ut mer eller mindre hel? Kan det høres logisk ut? Jeg har nemlig hatt sånne smerter et par ganger før, men da har jeg ikke sett noe nøye på det som lå i bindet akkurat. Har time hos legen til uken, skal se om jeg tør å nevne det til henne da. Skal holde dere orientert hvis jeg finner ut hva det var:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 23. mai 2004 #11 Del Skrevet 23. mai 2004 Hmmm.. det kunne ikke ha vært en cyste? Som du har hatt inni livmoren, og som har løsnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå