Gå til innhold

Hjelp til og tilfredsstille kona


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en mann på 34 år som tenner veldig på tanken av og ha med en mann til og ha sex med min kone. Dette er noe som tenner oss begge, tror jeg får hun sier at det virker spennende og hu blir veldig våt når jeg tar det opp mens vi har sex. Så spørsmål Nr 1 tror dere hun tenner på dette? Eller er det sån at hun sier det bare for at jeg skal leve i fantasien? Og spørsmål Nr 2 hvordan skal vi finne en som kan bli med? Er litt skeptisk til og finne noen på nett 😃

Anonymous poster hash: 5cb03...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror absolutt du skal ta runde nr. 2 med diskusjon med kona før du finner på noe dramatisk ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men jeg bare må spørre; hvorfor i all verden tenner du og andre på at noen andre har sex med kona di? Skal du liksom stå og se på at de gjør det? Jeg forstår virkelig ikke gleden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmeis

Jeg kan ikke forestille meg at det er spesielt bra for ekteskapets skyld. Men hvis det absolutt skal gjennomføres ville jeg hatt en seriøs diskusjon og ikke tatt beslutningen i senga :fnise:

Finn nå for guds skyld en fremmed i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor dette tenner meg, men det er litt skittent på en måte 😉 jeg skal jo være med sjøl og. Men er det noen som har prøvd det? Som kan komme med noen tilbakemelding 😃 har lest litt om dette og har vel funnet ut at dette ikke er så spesielt som jeg trodde😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjiper'n om dere gjennomfører dette og hun finner ut etterpå at det er nedtur å ha sex med deg, at hun foretrekker han nr 2 mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på mye i fantasien som jeg aldri vil gjøre i det virkelige liv. Kanskje er det sånn for kona di også?

Anonymous poster hash: 96126...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok flere som tenner på dette, men tror ikke du skal feste alt for mye lit til hvordan hun reagerer på det du tar opp når dere har sex. Kan lett misforstås og tolkes litt for vidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😃 men vi har jo pratet litt om dette utenom og, så jeg tror/ håper hun tenner mere på dette en hun sier, for kroppsspråket sier kjør på. Og vi har jo hvert sammen i 15 år😃 og har 3 barn. Til Marianne så hvis hun heller vil ha Nr to så er det vel like greit og finne ut av det nå som om tre år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en mann på 34 år som tenner veldig på tanken av og ha med en mann til og ha sex med min kone. Dette er noe som tenner oss begge, tror jeg får hun sier at det virker spennende og hu blir veldig våt når jeg tar det opp mens vi har sex. Så spørsmål Nr 1 tror dere hun tenner på dette? Eller er det sån at hun sier det bare for at jeg skal leve i fantasien? Og spørsmål Nr 2 hvordan skal vi finne en som kan bli med? Er litt skeptisk til og finne noen på nett

Anonymous poster hash: 5cb03...95c

Du er nok absolutt ikke alene om å tenne på dette. Jeg har selv besøkt flere par som har ønsket dette. Og mange par som fint klarer å gjøre dette og ha en utmerket samliv sammen.

Ta å luft dette for henne igjen, og er hun fortsatt interessert så kan dere ta steget videre.

Om du ønsker, send meg gjerne en PM, så kanskje jeg kan hjelpe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...