AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg trenger virkelig å komme meg bort litt. Helst til utlandet i litt varmere strøk.. Har ikke mye penger å rutte med, men det skal være et rolig sted, og trygt å være for en jente i 20-årene som reiser alene. Kriterier: Billig helst 20-25 grader varmt rolig og trygt sted fint hotell med hav og strandutsikt balkong og godt mat Tips taes imot med STOR takknemmlighet. Anonymous poster hash: 00d98...fd9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Er dette snakk om umiddelbar fremtid? I så fall er det ikke mange stedene her i Europa som ligger på 20-25 grader nå. Du kan være heldig med været på Kanariøyene, men særlig billig er det vel ikke. Spesielt ikke når du også vil ha et fint hotell med utsikt mot havet. Enten må du reise utenfor Europa eller vente til våren Anonymous poster hash: 2c0cc...3c2
caroprins Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Bortsett fra strand så er dette et sted som oppfyller de andre kravene. http://www.startour.no/feriereiser/Portugal/
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Tusen takk for svar TS Anonymous poster hash: 00d98...fd9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Om du har mulighet til å reise i morgen f.eks, så er restplass fint. Kan få veldig billige reiser da. Anbefaler Gran Canaria. Jeg har bodd der, og ellers vært der mye og aldri opplevd noe skummelt. Anonymous poster hash: df99a...87b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Om du har mulighet til å reise i morgen f.eks, så er restplass fint. Kan få veldig billige reiser da. Anbefaler Gran Canaria. Jeg har bodd der, og ellers vært der mye og aldri opplevd noe skummelt. Anonymous poster hash: df99a...87b Har ikke typiske rimelige restplasser ofte triste hoteller som ligger veldig usentralt? Anonymous poster hash: 92496...fde
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Har ikke typiske rimelige restplasser ofte triste hoteller som ligger veldig usentralt? Anonymous poster hash: 92496...fde Nei? Men hvis du reiser på uspesifisert så kan du havne hvor som helst. Og utvalget på restplass er ikke så bra hvis det er i vinterferie, påskeferie o.s.v. Ellers kan man jo velge hvor man vil bo. Jeg har bestilt restplass flere ganger og havna på helt ok hoteller,veldig sentralt. Anonymous poster hash: df99a...87b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå