AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hei:-) jente i 20 åra her. Den siste mnd har jeg gått opp fra 72 til 78kg på kort tid. Jeg spiser sunt og trener som vanlig men vekta øker som et lyn uansett.... Hva skjer?Anonymous poster hash: 0ab74...740
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Du trives i livet og spiser litt mere enn du tror?
Gjest Gjest_Erica Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Går du på noen medisiner?Spiser du ofte nok til å holde forbrenningen i gang (hver 3. time)? Selv har jeg gått opp i vekt både pga. medisiner og for lav forbrenning.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Går du på noen medisiner? Spiser du ofte nok til å holde forbrenningen i gang (hver 3. time)? Selv har jeg gått opp i vekt både pga. medisiner og for lav forbrenning. hahaha det er ingen ting som heter lav forbrenning kjære deg. Anonymous poster hash: 63b0c...460
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Er ikke muskler som har vokst da? Eller har du blitt feitere? Anonymous poster hash: 8aef7...b4a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Hei:-) jente i 20 åra her. Den siste mnd har jeg gått opp fra 72 til 78kg på kort tid. Jeg spiser sunt og trener som vanlig men vekta øker som et lyn uansett.... Hva skjer?Anonymous poster hash: 0ab74...740 Det er nok ikke fett du har lagt på deg. 1 kg fett tilsvarer 7000 kcal, nå vet jeg ikke hor lang tid du mener når du sier "kort tid", men jeg tviler på du har klart å ubevisst hive i deg over 40000 kcal over kort tid. Det er nok en blanding fett, muskler og vann du har lagt på deg. Mest sannsynlig er det mest vann, det vil nok forsvinne igjen Anonymous poster hash: 63b0c...460
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Det er ingenting som heter lav eller høy forbrenning. Om du har høy forbrenning så er det noe som er galt, som for eksempel høyt stoffskifte. Alt handler om kalorier inn/ut. Mange slanke mennesker sier at de kan spise hva de vil, men i teorien så spiser de ikke mer enn de forbrenner. Så enten har du begynt å spise litt mer, vært i mindre aktivitet, eller så er det noe galt med stoffskifte. Du kan også gå opp i vekt av medisiner. Anonymous poster hash: 85ad0...747 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Jeg la meg litt ut helt i starten av 20-åra på pupper og litt på rumpe/hofter, hadde nesten en liten pubertet runde 2. Gikk fra en pinne til en kvinne. Veide meg aldri på den tiden og følte egentlig ikke jeg hadde lagt på meg noe, jeg så bare at jeg hadde mer timeglassfigur og at puppene rant over BH-skålene. Men jeg regner med det må ha vært noen kilo! Anonymous poster hash: abea0...951
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå