Sunshine Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hvordan er mulighetene for å ta Flåmsbanen opp, og sykle ned igjen? Hvor lang tid bør man i såfall beregne på sykkelturen? (Det er ikke aktuelt å sykle hele Rallarvegen da vi har begrenset med tid i området).
Gjest Nikee Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Det tok ikke så alt for lang tid, men jeg husker dessverre ikke hvor lang tid vi brukte ned. Du tar Flåmsbanen halvveis opp og sykler ned derfra, vi var med på en tur da så de som arrangerte ventet med sykler når vi gikk av Flåmsbanen. Mitt beste tips er å ta kontakt med turistinformasjonen i Flåm, eventuelt på Voss eller Bergen. De har god peiling på det Ellers kan du google så finner du nok ut av det! Men det anbefales virkelig, storkoste meg på sykkelturen ned! Utrolig flott landskap. Endret 27. mars 2014 av Nikee
Sunshine Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2014 Takk! Turistinformasjonen i Flåm var lurt!
Gjest Nikee Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Ingen årsak! Det er virkelig en fin tur å ta! Og når det er sol blir det enda flottere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå