Gå til innhold

Er han interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Traff en fyr i helgen som ble med meg hjem... Fant veldig tonen med han og sendte han melding dagen etter og sa at jeg var nysgjerrig på han og at jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med han. Han svarte da "Blir gjerne kjent:)" Dette var på søndagkveld og har ikke hørt noe mer fra han... Er det sånn at dette er sånn gutter skriver uansett om de er intressert eller ikke?

Noen som har noen tanker om dette?

Anonymous poster hash: 930d3...ae0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest trolig så er han nok ikke over skyene interessert. Dette høres ut som en klassisk ONS. Man skal ikke involvere for mye følelser i noen man bare tar med seg hjem fra byen. Det er lov å prøve, men får man ikke respons, er det bare å lete videre.

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Traff en fyr i helgen som ble med meg hjem... Fant veldig tonen med han og sendte han melding dagen etter og sa at jeg var nysgjerrig på han og at jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med han. Han svarte da "Blir gjerne kjent:)" Dette var på søndagkveld og har ikke hørt noe mer fra han... Er det sånn at dette er sånn gutter skriver uansett om de er intressert eller ikke?

Noen som har noen tanker om dette?

Anonymous poster hash: 930d3...ae0

Er ikke noe lettere for oss å vite enn deg, men hadde du sendt meg melding, jeg svart, så hadde jeg tenkt at det var din tur å sende melding og ventet på den.

Skrevet

Normalt svar dersom:

Interessert; "høres fint ut, jeg skal jo ut til helgen, da. Kanskje vi kan møtes tidlig en kveld til helgen og ta en øl sammen?"

Høflig avvisende/ikke super-interessert "kan gjerne bli kjent"

Anonymous poster hash: 082a1...771

Skrevet

Normalt svar dersom:

Interessert; "høres fint ut, jeg skal jo ut til helgen, da. Kanskje vi kan møtes tidlig en kveld til helgen og ta en øl sammen?"

Høflig avvisende/ikke super-interessert "kan gjerne bli kjent"

Jeg tror ikke man kan vite noen ting ut i fra sms svar, fordi vi alle svarer forskjellig.

Her må du TS finne på noe du kan invitere han med ut på.. ikke på en date, men på noe som er litt mer casuall..

"Er åpning av ..... på lørdag og jeg skal dit med en flokk venner.. lyst til å joine oss?" f.eks

• Liker 1
Skrevet

Vis interesse for han! Ikke nødvendigvis fortell at du allerede har sett for deg dere to sammen på en rosa sky(som vi jenter har en tendens til å gjøre litt vel raskt), men ikke vær redd for å virke masete.

Vet at det sikkert er mange som er uenige med meg i dette. Men du kan jo vise at du er en selvsikker kvinne som tar saken i egne hender ved å vise interesse for å treffes. Altfor mange kvinner backer ut når de ikke føler at mannen kaster seg etter henne. Hvis du er interessert, mener jeg at dette er en veldig feil strategi. Prøv selv om du ikke vet om han er interessert eller ei! Hva har du egentlig å tape på det? I verste fall får du ikke svar. Men da kan du tenke at du iallefall har prøvd :)

Skrevet

Jeg tror ikke man kan vite noen ting ut i fra sms svar, fordi vi alle svarer forskjellig.

Her må du TS finne på noe du kan invitere han med ut på.. ikke på en date, men på noe som er litt mer casuall..

"Er åpning av ..... på lørdag og jeg skal dit med en flokk venner.. lyst til å joine oss?" f.eks

Det må du jo gjerne tro.

• Liker 1
Skrevet

Det må du jo gjerne tro.

Vel alle kan tro.. jeg velger å ville vite.. og for å vite må man slutte å anta og rett og slett spørre..

Skrevet

Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg er veldig lei av alle "reglene" av type; 3 dagersregel, overtolkning av sms; skriver han sikkert betyr det nei, er det smilefjes i sms liker han meg også videre. Gjør det noe om du sender en sms til og spør om han vil ta en kaffe? Jeg liker best mennesker som ikke er så hersens unnvikende og regelstyrt. Ja, man skal ikke mase og virke laid back. Trenger ikke å skrive avhandlinger etter en ONS og ta er nei for er nei uten å forlange forklaring eller trekke sure miner... Men må vel være lov å foreslå en date? Hvis jeg skremmer bort noen fordi jeg forslår en date uten å vente tre dager får det bare være. Jeg simpelthen klaffer ikke med mennesker som alltid på pakke alt så godt inn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg er veldig lei av alle "reglene" av type; 3 dagersregel, overtolkning av sms; skriver han sikkert betyr det nei, er det smilefjes i sms liker han meg også videre. Gjør det noe om du sender en sms til og spør om han vil ta en kaffe? Jeg liker best mennesker som ikke er så hersens unnvikende og regelstyrt. Ja, man skal ikke mase og virke laid back. Trenger ikke å skrive avhandlinger etter en ONS og ta er nei for er nei uten å forlange forklaring eller trekke sure miner... Men må vel være lov å foreslå en date? Hvis jeg skremmer bort noen fordi jeg forslår en date uten å vente tre dager får det bare være. Jeg simpelthen klaffer ikke med mennesker som alltid på pakke alt så godt inn.

Som om jeg skulle sagt det selv! De gangene hvor kommunikasjonen har vært direkte har definitivt fungert best. Hvis vi/jeg har funnet ut at det ikke funker så har det ikke vært så vanskelig å si det heller, fordi en eller begge har initiert åpen og ærlig kommunikasjon fra starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...