AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Plutselig hadde han hånden sin på skrittet mitt - og det verste - jeg ble satt ut og fikk ikke foretatt meg noe, og jeg fikk faktisk litt stå som han var nødt til å kjenne at jeg hadde. Jeg skjøv jo hånden hans bort men jeg ble så perpleks at jeg ikke greide å skjelle han ut eller gi ham en på tygga heller. Flaut!! Anonymous poster hash: f5502...b6d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Good on you my friend. You are now 10% gay, please return your gaydar-access as you no longer have need of it. On an unrelated note: Hvordan kan du fryse fast og ikke reagere på kontakt med utstyret? Selv når samboeren "overrasker" meg med litt kontakt der nede knekker jeg sammen på midten. Du burde nok gå til legen for å sjekke nervebanene/refleksene dine generelt. Anonymous poster hash: 09e70...2dd
Gjest Coolaid Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Skjønner hva du mener. Du ble helt perpleks og viste ikke hvordan du skulle reagere. Hadde en jente/kvinne beskrevet samme senario ville svarene hun fikk vært annerledes enn svaret du fikk ts. Etter min mening er det like ille for menns om for kvinner. Oppfordrer alle til å slenge ut en knytteneve og lage leven dersom sånt noe skjer. Å bli antastet er fortsatt å bli antastet, uavhengig om det skjer med kvinner eller menn.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Skjønner hva du mener. Du ble helt perpleks og viste ikke hvordan du skulle reagere. Hadde en jente/kvinne beskrevet samme senario ville svarene hun fikk vært annerledes enn svaret du fikk ts. Etter min mening er det like ille for menns om for kvinner. Oppfordrer alle til å slenge ut en knytteneve og lage leven dersom sånt noe skjer. Å bli antastet er fortsatt å bli antastet, uavhengig om det skjer med kvinner eller menn. Problemet der er at mannen på 1.90 kan slå dama på 1.60 tilbake. Gjett hvem som ender i gulvet.Anonymous poster hash: 82170...d55
codeman Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Stå opp for deg sjæl mann. Jeg hadde dengt fyren sønder og sammen. Hadde det vært ei dame hadde jeg skjelt henne ut dersom det var såpass upassende. Å bli berørt i skrittet er fyfy. Har dog opplevd flere ganger å bli klapset på ræva av damer på byen, og for meg er det ingen stor sak. Lager ikke oppstyr av en liten greie og skjønner ikke at så mange jenter syter sin nød om det heller, så fremt det ikke er et skikkelig grafs. Folk flest er over middels skjøre i 2014, det er min konklusjon. Og sånn forøvrig har jeg aldri "befølt" ei dame som beskrevet ovenfor i hele mitt liv, så jeg forsvarer ikke egne eventyr. Endret 22. januar 2014 av codeman
Gjest Coolaid Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Problemet der er at mannen på 1.90 kan slå dama på 1.60 tilbake. Gjett hvem som ender i gulvet.Anonymous poster hash: 82170...d55 Man slår vel ikke kvinner? I såfall griper andre menn inn og rydder opp. Man skal ikke finne seg i overgrep fordi noen er sterkere enn seg selv. Stå opp for deg sjæl mann. Jeg hadde dengt fyren sønder og sammen. Hadde det vært ei dame hadde jeg skjelt henne ut dersom det var såpass upassende. Å bli berørt i skrittet er fyfy. Har dog opplevd flere ganger å bli klapset på ræva av damer på byen, og for meg er det ingen stor sak. Lager ikke oppstyr av en liten greie og skjønner ikke at så mange jenter syter sin nød om det heller, så fremt det ikke er et skikkelig grafs. Folk flest er over middels skjøre i 2014, det er min konklusjon. Og sånn forøvrig har jeg aldri "befølt" ei dame som beskrevet ovenfor i hele mitt liv, så jeg forsvarer ikke egne eventyr. Problemet til ts er at han ikke forstod hva som skjedde før det var for sent. Har ikke du noen ganger opplevd at man fryser til fordi noe skjer som både er uvrikelig og overraskende? Nå føler ts seg flau etterpå. Ts, ta hendelsen som lærdom. Nå er du bedre rustet til å håndtere slike ting om det skulle skje igjen. Du er ikke mindre mann fordi dette skjedde.
Gjest Kim Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Homser er rimelig ufine når det dreier seg om sjekking, har opplevd endel rare situasjoner med både kvinner og menn i mine 10+ år i utelivsbransjen, men når noen klår deg i skrittet uten ditt samtykke - uavhengig av kjønn, så krysser de en grense som vil medføre i noen mindre fine ord. Kan ikke fatt å begripe at de tror at det er en god måte å få oppmerksomhet på.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Man slår vel ikke kvinner? I såfall griper andre menn inn og rydder opp. Man skal ikke finne seg i overgrep fordi noen er sterkere enn seg selv. Problemet til ts er at han ikke forstod hva som skjedde før det var for sent. Har ikke du noen ganger opplevd at man fryser til fordi noe skjer som både er uvrikelig og overraskende? Nå føler ts seg flau etterpå. Ts, ta hendelsen som lærdom. Nå er du bedre rustet til å håndtere slike ting om det skulle skje igjen. Du er ikke mindre mann fordi dette skjedde. Jo det gjør de desverre:http://www.nordlys.no/nyheter/article7005113.ece Står ikke nevnt i denne artikkelen, men dette var en hilsen fra en av våre "nye landsmenn". Anonymous poster hash: 82170...d55
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Stå opp for deg sjæl mann. Jeg hadde dengt fyren sønder og sammen. Hadde det vært ei dame hadde jeg skjelt henne ut dersom det var såpass upassende. Å bli berørt i skrittet er fyfy. Har dog opplevd flere ganger å bli klapset på ræva av damer på byen, og for meg er det ingen stor sak. Lager ikke oppstyr av en liten greie og skjønner ikke at så mange jenter syter sin nød om det heller, så fremt det ikke er et skikkelig grafs. Folk flest er over middels skjøre i 2014, det er min konklusjon. Og sånn forøvrig har jeg aldri "befølt" ei dame som beskrevet ovenfor i hele mitt liv, så jeg forsvarer ikke egne eventyr. Det er en forskjell på menn og kvinner og hva man må godta i samfunnet i dag. Menn må ikke gå med nøklene i knyttneven når de går alene ute og de får ikke høre "du ber jo om det når du går med slike klær." Det er ikke en stor mengde kvinner som mener at en manns kropp fortjener voldtekt om han ikke gjør det og det, det er ikke kvinner som gliser sleskt og stirrer ned menn når de går forbi, det er ikke kvinner som anklager menn for å være horer som fortjener å dø når de ikke vil gå ned på dem på forespørsel. Nei, poenget mitt er ikke at ikke fæle ting skjer med menn. Overgrep skal tas seriøst og ingen har rett på tilgang til noens kropp - uansett. Poenget mitt er derimot at vi lever i et samfunn som lar menn vokse opp til å tro at kvinner er til for deres underholdning - og dere kan si hva dere vil, dette handler ikke om deg som individ, ei heller om bokstavelige uttrykk; det ligger i lufta, i hver reklameplakat og popsang og "forbilde" vi presenteres - og kvinner blir med det et bytte, ikke angriperen. Tenk på det slik: Om du er en katt og du jager en mus opp i et hjørne, vil musen angripe. Det gjør ikke at katten plutselig blir byttet. See? For all del, ikke godta at folk går rundt og grafser på dere, uansett hvilket kjønn dere tilhører; men kom ikke her og fortell meg at kvinner overreagerer fordi du ikke fant det støtende å få et klaps på rumpa. Vi reagerer nemlig ikke på et lite klaps på rumpa. Vi reagerer på at vi lever i et samfunn hvor menn tror de har rett på tilgang til kroppene våre bare fordi de er menn. Anonymous poster hash: ebcf9...feb 3
codeman Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Sånn i utgangspunktet må man pent finne seg i å bli slått tilbake hvis man selv slår først, mann såvell som kvinne. Likestilling i 2014. Men det er en risiko det er verdt å ta i slike tilfeller. Nei, det har jeg ikke coolaid. Har selvsagt "fryst" til men ikke så lenge at jeg ikke hadde fått frem en reaksjon. I alle fall ikke over noe slikt.
Mike Waters Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Nå skal ikke jeg dra en Richard Dawkins, men graden av traumer/ubehag noen føler ved det vi kaller overtramp er høyst variabelt. Dette hadde ikke gitt meg nevneverdig traumer, men det er jo selvsagt på sin plass å reagere. Å denge noen sønder og sammen grunnet dette er noget overilt spør du meg, da jeg ikke helt ser at straffen står i stil med udåden. Det er uansett greit at individer uten tilstrekkelig respekt for individers intimsone får høre at det ikke er ok slik at de muligens lærer, dog har jeg mine tvil. 2
codeman Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Det er en forskjell på menn og kvinner og hva man må godta i samfunnet i dag. Menn må ikke gå med nøklene i knyttneven når de går alene ute og de får ikke høre "du ber jo om det når du går med slike klær." Det er ikke en stor mengde kvinner som mener at en manns kropp fortjener voldtekt om han ikke gjør det og det, det er ikke kvinner som gliser sleskt og stirrer ned menn når de går forbi, det er ikke kvinner som anklager menn for å være horer som fortjener å dø når de ikke vil gå ned på dem på forespørsel. Nei, poenget mitt er ikke at ikke fæle ting skjer med menn. Overgrep skal tas seriøst og ingen har rett på tilgang til noens kropp - uansett. Poenget mitt er derimot at vi lever i et samfunn som lar menn vokse opp til å tro at kvinner er til for deres underholdning - og dere kan si hva dere vil, dette handler ikke om deg som individ, ei heller om bokstavelige uttrykk; det ligger i lufta, i hver reklameplakat og popsang og "forbilde" vi presenteres - og kvinner blir med det et bytte, ikke angriperen. Tenk på det slik: Om du er en katt og du jager en mus opp i et hjørne, vil musen angripe. Det gjør ikke at katten plutselig blir byttet. See? For all del, ikke godta at folk går rundt og grafser på dere, uansett hvilket kjønn dere tilhører; men kom ikke her og fortell meg at kvinner overreagerer fordi du ikke fant det støtende å få et klaps på rumpa. Vi reagerer nemlig ikke på et lite klaps på rumpa. Vi reagerer på at vi lever i et samfunn hvor menn tror de har rett på tilgang til kroppene våre bare fordi de er menn. Anonymous poster hash: ebcf9...feb Hårsårskalaen min rister opp en finfin 8er. Offerrollen er inntatt. Menn flest ser ikke på kvinner som underholdning eller et kjøttstykke, det er pisspreik. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Hårsårskalaen min rister opp en finfin 8er. Offerrollen er inntatt. Menn flest ser ikke på kvinner som underholdning eller et kjøttstykke, det er pisspreik. Spørs hvor i verden du er. India feks. Og siden vi har innvandring i norge er det høyst aktuelt.Anonymous poster hash: 82170...d55 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hårsårskalaen min rister opp en finfin 8er. Offerrollen er inntatt. Menn flest ser ikke på kvinner som underholdning eller et kjøttstykke, det er pisspreik. Nå lo jeg fælt. Endret 22. januar 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #15 Skrevet 22. januar 2014 Hårsårskalaen min rister opp en finfin 8er. Offerrollen er inntatt. Menn flest ser ikke på kvinner som underholdning eller et kjøttstykke, det er pisspreik. Innlegget er så spot on at jeg ikke vet om ytterligere kommentarer er nødvendig. Helt latterlig å skrive at menn flest ser på kvinner som underholdningsverktøy. Faktisk helt hinsides å skrive. Anonymous poster hash: ddbcf...7aa
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #16 Skrevet 22. januar 2014 Innlegget er så spot on at jeg ikke vet om ytterligere kommentarer er nødvendig.Helt latterlig å skrive at menn flest ser på kvinner som underholdningsverktøy. Faktisk helt hinsides å skrive. Anonymous poster hash: ddbcf...7aa Det er jo sant. Dere ser på oss som mindre verdt og som noe dere kan utnytte og bruke.Anonymous poster hash: 3eeca...17b 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #17 Skrevet 22. januar 2014 Da har du møtt på feil menn og du sliter enormt med generalisering. Uvitende og lite heldig(e) kommentar(er). Anonymous poster hash: ddbcf...7aa
Mike Waters Skrevet 22. januar 2014 #18 Skrevet 22. januar 2014 Spørs hvor i verden du er. India feks. Og siden vi har innvandring i norge er det høyst aktuelt.Anonymous poster hash: 82170...d55 Logikk er ikke så viktig for deg? A: Alle biler er røde B: På brannstasjonen er alle biler røde C: Siden vi har brannstasjoner i Norge - er alle biler røde!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå