AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er ikke helt typen til ONS. Jeg trenger ikke nødvendigvis være forelsket eller sammen med noen for å ha sex, men jeg må være litt glad i personen. I hvert fall være bekjente, som jeg kjenner litt fra før. MEN.. Det ser ut til at det kan bli leenge til sex igjen, og det er leenge siden sist jeg hadde sex. Begynner å bli litt desperat faktisk. Er kåt fra jeg står opp til jeg legger meg. Savner litt nærhet. Savner sex. Det er snart så jeg ikke husker hvordan det føles engang. Det er ille.. Vurderer å bare dra ut på byen og finne en fyr og bli han hjem. Men.. er redd jeg skal angre, siden jeg ikke er helt typen til ONS. Er det noen som har hatt litt samme syn på ONS som meg, men som allikevel har gjort det? Angret dere? Burde jeg la vær, eller hoppe i det? Anonymous poster hash: 45f58...ba3
Gjest Awzm me Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Tror ikke et enkelt ons vil få deg til å bli mindre kåt, dessverre. Er vel en kjent sak at dama "får mindre" ut av et ons, da det gjerne ikke er særlig mye forspill eller noe med. Spesielt om du i tillegg også helst vil være litt kjent med og glad i gutten så tror jeg ikke ons vil gi deg noe bra. Men om du selv får lyst på en du møter ute og blir kåt nok, så hvorfor ikke
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ble singel da jeg var 21, og hadde bare hatt sex med en min eks som jeg hadde vært sammen med i 6 år.. Jeg syns det var utenkelig og "ekkelt" i starten, og klarte ikke å se for meg hvordan det skulle være å ha sex med andre enn han.. Men etterhvert som jeg møtte andre menn ute på byen, og så sjarmen i dem, kunne jeg finne på å bli med dem hjem. Det har blitt noen ONS det siste året.. Noen av dem er velidg bra. God kjemi, god sex, og jeg syns det er helt fint både da og etterpå... De ONS hvor kjemien ikke er helt stede og sexen er dårlig, tenker jeg "hvorfor gadd jeg dette egentlig?". Men gøy å prøve litt nye ting også Jeg har aldri angret eller følt meg skitten, selvom ejg var redd jeg skulle gjøre det. Anonymous poster hash: 53e5c...c90
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor ikke bare finne en du kan bli glad i? Skal ikke si noe om at det er negativt eller positivt, men bare vit at det å ha mange ons forandrer personligheten din.Anonymous poster hash: eeb8f...1a4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor ikke bare finne en du kan bli glad i? Skal ikke si noe om at det er negativt eller positivt, men bare vit at det å ha mange ons forandrer personligheten din.Anonymous poster hash: eeb8f...1a4 Er ikke så lett å finne noen å bli glad i med det første.. Værre å være "sammen" med noen som ikke er den rette for å få sex, tenker jeg... Man kan jo også finne en fuckfriend Anonymous poster hash: 53e5c...c90
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er ikke helt typen til ONS. Jeg trenger ikke nødvendigvis være forelsket eller sammen med noen for å ha sex, men jeg må være litt glad i personen. I hvert fall være bekjente, som jeg kjenner litt fra før. MEN.. Det ser ut til at det kan bli leenge til sex igjen, og det er leenge siden sist jeg hadde sex. Begynner å bli litt desperat faktisk. Er kåt fra jeg står opp til jeg legger meg. Savner litt nærhet. Savner sex. Det er snart så jeg ikke husker hvordan det føles engang. Det er ille.. Vurderer å bare dra ut på byen og finne en fyr og bli han hjem. Men.. er redd jeg skal angre, siden jeg ikke er helt typen til ONS. Er det noen som har hatt litt samme syn på ONS som meg, men som allikevel har gjort det? Angret dere? Burde jeg la vær, eller hoppe i det? Anonymous poster hash: 45f58...ba3 Har tenkt AKKURAT sånn som deg. Ble singel for 5 mnd siden, og har hatt flere ons, og angret. Der og da er det digg, men jeg følte meg helt tom dagen etterpå. Man opplever ikke bra sex og nærhet på et ons. Jeg trodde det kom til å bli deilig å slippe å forholde meg til fyren etter kl 10 søndagsmorgen, men egentlig følte jeg et slags savn da han dro. Nå vet jeg at å være såå desp etter sex ikke er så "ille", og venter heller på å møte en fin fyr som jeg kan ha det fint med, både før og etter selve sexen:) Anonymous poster hash: b4570...9da
Massør i Oslo Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er ikke helt typen til ONS. Jeg trenger ikke nødvendigvis være forelsket eller sammen med noen for å ha sex, men jeg må være litt glad i personen. I hvert fall være bekjente, som jeg kjenner litt fra før. MEN.. Det ser ut til at det kan bli leenge til sex igjen, og det er leenge siden sist jeg hadde sex. Begynner å bli litt desperat faktisk. Er kåt fra jeg står opp til jeg legger meg. Savner litt nærhet. Savner sex. Det er snart så jeg ikke husker hvordan det føles engang. Det er ille.. Vurderer å bare dra ut på byen og finne en fyr og bli han hjem. Men.. er redd jeg skal angre, siden jeg ikke er helt typen til ONS. Er det noen som har hatt litt samme syn på ONS som meg, men som allikevel har gjort det? Angret dere? Burde jeg la vær, eller hoppe i det? Anonymous poster hash: 45f58...ba3 For meg virker det som en fast elsker/sex-kompis hadde vært å foretrekke. ONS er ofte forbundet med alkohol og utesteder, og ikke alltid lett å kvalitetssikre den du blirmed hjem. Derfor er det ofte veldig tilfeldig om dette blir bra eller ikke. Når du har drukket i tillegg, nedsettes beslutningsevnen når som gjør at du kan angre litt dagen etter. Så, finn deg en elsker, eller send meg en PM...
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 fler? Anonymous poster hash: 45f58...ba3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 dytter Anonymous poster hash: 45f58...ba3
Hanna! Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har aldri hatt one night stand, men mest fordi jeg aldri har følt meg tilstrekkelig fristet av det. Synes det er mye mer tennende å finne en mann et sted hvor sex ikke er "hovedmålet", som det jo ofte er på byen. Men hvis du er nysgjerrig eller føler for det en kveld, ser jeg ikke noe problem i det. Tvert imot. Hvis du har lyst, men holder igjen av en ukjent grunn, synes jeg det høres litt synd ut. Har et par venninner som har hatt mye one night stands og det virker på dem som om det har vært mange veldig fine opplevelser og andre litt kleine. Flere har blitt kjæreste med en person de møtte på byen og hadde sex med samme kveld. Eneste rådet jeg kan komme med er vel å ikke være for full, siden du vanligvis også må våkne opp med personen. Også kondom da, det burde værte et must.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Jeg trodde også at jeg ikke var personen til å ha ONS. Men en kveld så bare skjedde det. Vi kom godt overens osv, så det første som slo meg var at det kanskje kunne blitt noe mer mellom oss. Vi hadde ett par dater etter ONSet, men i det siste har det bare blitt til at vi har sex og det er det. Møtes litt innimellom, ikke noe fast. Fungerer veldig greit for min del egnetlig. Anonymous poster hash: 8fb77...b06
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Takk for svar! Fler? Anonymous poster hash: 45f58...ba3
Blackbird Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har ikke noe imot ons. Har hatt flere. Elsker kan være komplisert når den ene (som oftest dama) ofte får følelser etter en stund selv om ting har vært godt avklart på forhånd. Nesten ikke til å unngå virker det som! Selv om det finnes unntak. Jeg har en elsker nå. Men han har jeg kjent i mange år og vi har begge hatt forhold "innimellom hverandre". Vi prater godt sammen og har god kjemi og sex i blant. Ikke for ofte, da tror jeg det fort blir litt sånn forhold-aktig... Men vi møtes altså og har sex, og jeg kjenner for min del at det er ukomplisert og deilig.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Nå tenker ikke jeg på å ha en elsker man har kjent over tid. Men å ta med seg en fyr hjem som man møtte på byen samme kveld. Veldig usikker på om jeg burde gi det en sjans eller ikke. Er redd jeg ikke skal føle meg noe bra dagen derpå. -TS Anonymous poster hash: 45f58...ba3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 Hvorfor ikke bare finne en du kan bli glad i? Skal ikke si noe om at det er negativt eller positivt, men bare vit at det å ha mange ons forandrer personligheten din.Anonymous poster hash: eeb8f...1a4 For de aller fleste er ikke det bare. Nå tenker ikke jeg på å ha en elsker man har kjent over tid. Men å ta med seg en fyr hjem som man møtte på byen samme kveld. Veldig usikker på om jeg burde gi det en sjans eller ikke. Er redd jeg ikke skal føle meg noe bra dagen derpå. -TS Anonymous poster hash: 45f58...ba3 Jeg tror det er litt opp til deg selv om du skal føle deg dårlig eller ikke. Om det ikke ble som du hadde tenkt har du uansett ikke gjort noe galt, og du har ingeting å skamme deg over eller å føle deg dårlig for. Bare aldri gjør noe du selv ikke har lyst til, så går det nok bra Anonymous poster hash: 312dc...6ae
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er ikke helt typen til ONS. Jeg trenger ikke nødvendigvis være forelsket eller sammen med noen for å ha sex, men jeg må være litt glad i personen. I hvert fall være bekjente, som jeg kjenner litt fra før. MEN.. Det ser ut til at det kan bli leenge til sex igjen, og det er leenge siden sist jeg hadde sex. Begynner å bli litt desperat faktisk. Er kåt fra jeg står opp til jeg legger meg. Savner litt nærhet. Savner sex. Det er snart så jeg ikke husker hvordan det føles engang. Det er ille.. Vurderer å bare dra ut på byen og finne en fyr og bli han hjem. Men.. er redd jeg skal angre, siden jeg ikke er helt typen til ONS. Er det noen som har hatt litt samme syn på ONS som meg, men som allikevel har gjort det? Angret dere? Burde jeg la vær, eller hoppe i det? Anonymous poster hash: 45f58...ba3 Bruk kondom og kos deg. Og finn deg en kjekkas som er kjekk å prate med, da blir onsen ikke sånn ille som du angrer på etterpå. Jeg har hatt onser som har lagd frokost til meg og, så ons trenger ikke være kjapt inn kjapt ut heller.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #17 Skrevet 24. februar 2014 Min erfaring: Jeg hadde aldri hatt ONS fordi jeg heller ikke har følt meg helt komfortabel med å ha sex og å være naken og intim med noen jeg ikke kjenner.. har flere venninner som har hatt massevis av ONS og som sa at jeg måtte slutte å ta meg selv og sex så høytidlig, og at man lever bare én gang osv. Så det endte med at jeg hadde ONS da. Der og da var det helt greit, og den første uka etterpå gikk det helt greit. Men..så kom nedturen da. Jeg følte meg skikkelig dårlig, hadde tanker om at jeg hadde vært en hore som kom hele tiden, selv om jeg vet jeg ikke er noen hore fordi jeg hadde sex med han. Jeg gikk rundt og skammet meg, og var veldig opptatt av hva han tenkte om meg, når han mest sannsynlig hadde glemt meg for lengst, i tilegg til at han hadde jo vært akkurat like "billig" som meg da. Jeg var jo sørpe full og har aldri drukket meg så full siden, for jeg mistet litt kontrollen. Jeg sugde han t.o.m (fordi han slikket meg først av seg selv..) og det angrer jeg også på. Husker jeg overhørte noen gutter snakke om at jenter som suger gutter på ONS er jenter de aldri ville hatt noe mer med å gjøre, for "hvem vet hva slags kjønnsykdommer de har rundt kjeften" eller noe sånt..Og "hvem andre enn horer er det som suger gutter de ikke vet hvor har hatt pikken før dem" osv. Nå slikket jo han meg også uten å vite hvem jeg hadde hatt meg med før så han var jo ikke noe bedre, men det hjalp ikke å trøste seg med den tanken heller.. (Vi husket forøvrig å bruke kondom, utrolig nok...nå var nok ikke han like full som meg da, men) Nei, vet ikke jeg.. på en måte er jeg glad for at jeg gjorde det, fordi jeg føler jeg lærte veldig mye av det. Og jeg hadde jo aldri visst hvordan det egentlig var for meg å ha ONS hvis jeg aldri hadde prøvd. Og nå vet jeg det jo.. så på en måte har jeg lyst til å si at du bare burde prøve og ikke være altfor full sånn som jeg var.. og husk kondom Anonymous poster hash: 5372f...ef4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå