Gå til innhold

Dusje med ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste nettopp at det var vanlig å dusje med en ons før man hadde sex. Det har jeg aldri gjort, og jeg har hatt my fair share of ons! Er det så normalt? Jeg har dusjet etterpå, men ikke før sex. Og

Anonymous poster hash: 309f7...e78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig? Man velger vel selv hva man gjør med en ONS. Personlig er det mye jeg ikke ville gjort med en ONS, men som jeg kunne gjort med en kjæreste. Men hvorfor skulle dusjing vøre så "vanlig"?

• Liker 1
Skrevet

Vanlig? Man velger vel selv hva man gjør med en ONS. Personlig er det mye jeg ikke ville gjort med en ONS, men som jeg kunne gjort med en kjæreste. Men hvorfor skulle dusjing vøre så "vanlig"?

Det virket bare sånn på kommentarene til hun dama som ble vasket med antibac før en ons. Da svarte folk at det var vanlig å dusje sammen først. Jeg aner ikke. Derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: 309f7...e78

Skrevet

Det er vanlig i min verden iallfall. Med tanke på at man aldri vet hvor en ONS har vært og at man gjerne har en ONS etter man har vært passe full på byn, så er en dusj på sin plass. Dessuten er det digg. :nigo:

Skrevet

Nei, har aldri opplevd det. Jeg dusjer og har sex i dusjen med samboeren min, men har aldri skjedd med en ONS.

Anonymous poster hash: c2a86...dd7
Skrevet

Har aldri ONSa i en dusj.

Det hørtes ut som en drikkelek. Jeg har aldri ONSa i en dusj. Jeg har aldri ONSa i et tre. Jeg har aldri ONSa på en huske. Tequila.

• Liker 3
Gjest Hyssingen
Skrevet

Det hørtes ut som en drikkelek. Jeg har aldri ONSa i en dusj. Jeg har aldri ONSa i et tre. Jeg har aldri ONSa på en huske. Tequila.

er det en drikkelek :laugh::fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...