Gå til innhold

Hvorfor blir jenter kalt "horer"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken tanker har dere om at jenter blir kategorisert som billige horer hvis de har samleie med gutt/menn, mens en menn får nærmest en heltestatus jo flere jenter de puler. Er det fysiske grunner til at jenter blir utpult og utbrukt når de ligger med noen i motsetning til menn?

Og til slutt; hvis ei jente ligger med en mann tre ganger i løpet av en natt, er hun da utpult? Blir hun mør i kroppen og sår i fitta av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriveleif. Mens menn*

Skrevet

Fordi kvinner får seg noe bare de knipser med fingrene. Menn, derimot, er avhengige av å jobbe for belønningen. Derfor er en mann som har ligget med mange en kul fyr, en mann med status. I tillegg beundrer kvinner menn som har ligget med mange, de får selv lyst til å være en av hans "utkårede". Menn, derimot, føler det er lite mannlig å ligge med en dame som er lett å få i seng. Det er ingen utfordring, ingen prestasjon å få henne i seng.

Anonymous poster hash: 51dd9...15d
  • Liker 10
Skrevet

Hører ofte det at menn med mange sexpartnere blir hyllet.

Men har aldri i virkeligheten møtt noen som ser opp til disse, eneste er vel at de liker å skryte av seg selv.

Anonymous poster hash: 6357e...4f6

Skrevet

Spør kvinnene. Ingen gir menn heltestatus fordi de får pult. De får pult fordi de har heltestatus. Kvinner blir pult fordi de gjør seg tilgjengelig for menn med heltestatus, derfor er det ingen andre menn som syns det er spesielt flatterende. Menn har sex for sexens skyld, kvinner har sex for etablerings skyld, så det er åpenbart lettere å gi en klapp på skuldra for de som gjør som de gjør fordi de har lyst, enn de som gjør som de gjør fordi de vil ha noe mer. Skjønner?

• Liker 3
Skrevet

Grunnen til at mange menn misliker jenter med mange sexpartnere kan ha kommet fra evolusjonen. Har ikke noen link å gi deg nå, men er ganske sikker på at statistisk sett er risikoen for at en jente med mange sexpartnere er utro, mye større enn en jente uten mange sexpartnere.

Skrevet

Glemte også å nevne at det er kvinnene som oftest legger opp til hylling av at menn puler rundt. Dette for å motivere oss alle til å prøve å få oss noe, så kvinner får den oppmerksomheten de vil ha og de økonomiske og materialistiske mulighetene den type oppmerksomhet byr på. Har til og med blitt fortalt i tenårene at jeg skyldte en jente jeg playet for sex en forklaring, siden hun tross alt "gjorde meg til mann" ved å ligge med meg. Det er sånn kvinner ser på det. De anser seg selv for å være definisjonsmakten og at manndom kun kan krones av dem etter at menn har gjort seg fortjent til å få være mellom beina på dem. Derfor er det ofte til å le av.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje noen forumjenter kan komme med noen innvendinger? Og ja, jeg skjønner, Forseti.

Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg synes det er helt idiotisk.

- Jente 20

Anonymous poster hash: 89f1f...2a0
  • Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg synes løse gutter også er "horer", ikke den betydning at de tar betalt for sex, selvfølgelig.

Kommer ikke på noe positivt om en løs gutt, og kunne aldri tenkt meg en ekkel og utbrukt gutt selv, æsj.

• Liker 6
Gjest Lincoln
Skrevet

For jenter er det negativt å ha mange sexpartnere, for gutter er det negativt å ha få sexpartnere. Yin og yang.

Og kvinner ser mye mer ned på menn som ikke får pult, enn menn ser ned på kvinner som puler rundt. Faktisk er det stort sett kvinner som er de mest dømmende i forhold til andre kvinner også.

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Hører ofte det at menn med mange sexpartnere blir hyllet.

Men har aldri i virkeligheten møtt noen som ser opp til disse, eneste er vel at de liker å skryte av seg selv.Anonymous poster hash: 6357e...4f6

Hvorfor har de så mange sexpartnere da?

Skrevet

Hvorfor har de så mange sexpartnere da?

De har vel en høy sexlyst regner jeg med, det er ikke akkurat no vanskelig å få seg et ligg her i Norge..

Skrevet

For jenter er det negativt å ha mange sexpartnere, for gutter er det negativt å ha få sexpartnere. Yin og yang.

Og kvinner ser mye mer ned på menn som ikke får pult, enn menn ser ned på kvinner som puler rundt. Faktisk er det stort sett kvinner som er de mest dømmende i forhold til andre kvinner også.

Det er sant at de fleste jenter er skeptiske til akkurat jomfruer, men det er heller ikke mange jenter som synes det er positivt av gutten har hatt 20+ sexpartnere.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jenter kaller andre jenter negativt ladede ord fordi de er sjalu for at så mange gutter ville pule henne. :)

Anonymous poster hash: bf49e...06d
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

De har vel en høy sexlyst regner jeg med, det er ikke akkurat no vanskelig å få seg et ligg her i Norge..Anonymous poster hash: 6357e...4f6

Ikke for jenter nei. For gutter er det mye vanskeligere. Derfor får menn med mange sexpartnere status.

• Liker 1
Skrevet

Ikke for jenter nei. For gutter er det mye vanskeligere. Derfor får menn med mange sexpartnere status.

Er enig at det er vanskeligere for gutter enn jenter, men absolutt ikke vanskelig.

Eneste man trenger er å ha litt selvtillit

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Er enig at det er vanskeligere for gutter enn jenter, men absolutt ikke vanskelig.

Eneste man trenger er å ha litt selvtillitAnonymous poster hash: 6357e...4f6

Og gutter med mange sexpartnere har mer selvtillit enn dem uten.

• Liker 1
Skrevet

Det er absolutt ikke vanskelig for gutter heller nei.

Anonymous poster hash: bf49e...06d

Skrevet

En mann med ørten sexpartnere får ikke + i boka fra meg hvertfall. Må heller bli -

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...