AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 jeg vil gjerne bli litt strammere nedentil. Noen som har erfaringer med VagiFlex utvikler av Gro isachsen? Hvordan var de, effekt osv? Til å anbefale? Andre ting som funker? Tenker å begynne med knipeøvelser, men har hørt litt forskjellig om at det ikke har effekt og at man kan gjøre det feil... Jeg er rimelig sikker på at jeg strammer rett muskler, for jeg testet ved å stoppe strålen når jeg tisset og da bruker man jo de samme musklene som i knipeøvelser. Bør jeg bare kjøre på med dette da? Så, folkens, kom med tips og egne erfaringer! Anonymous poster hash: 40ff6...b38
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor i alle dager vil du bli strammere??? Anonymous poster hash: f31c1...32b
Gjest Awzm me Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor i alle dager vil du bli strammere??? Anonymous poster hash: f31c1...32b Så gutten(og jenta) skal oppleve mer friksjon kanskje? Knipeøvelser hjelper også på jenta sin nytelse, og spesielt om man bruker det samtidig som man har sex også 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 "Hvorfor i alle dager vil du bli strammere???" Trodde grunnen var åpenlys, så valgte å ikke skrive hvorfor, det sier jo seg selv. Det er altså grunnen som Awzm me nevner. Takk for svar til deg! Kom med flere! Anonymous poster hash: 40ff6...b38
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Hvordan vet man egentlig om man er stram nok? Anonymous poster hash: 57edf...a2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå