AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Hva er det meste du har betalt for et hotellrom, og var det verdt prisen? Jeg synes generelt ikke dyrere rom gir valuta for prisen. Betaler gjerne ekstra for god beliggenhet, men ikke for ekstra luksus. Synes sjelden de dyre rommene er finere enn de enkle, bortsett fra rent utseendemessig. Betaler for å få eget bad og rom (ikke hostel). Nå skal jeg snart på en tur der jeg betaler 1500 pr natt, det blir rekord for min del. Men det kommer av at det ikke fins noe billigere i området. Anonymous poster hash: 9f872...ab4
Miss Lucky Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Tror det må være the Chedi i Oman. Betalte rundt 7000kr natten, da hadde vi vårt eget lille hus Verdt det? Nja.. Var jo absolutt en fantastisk opplevelse, og vi hadde råd til det. Men hadde økonomien vært litt trangere hadde jeg nok prioritert å brukt pengene på noe annet.
Gjest Ozelot Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Gidder ikke å betale i dyre dommer på hotellrom. Jeg drar tross alt ikke til et sted for å sitte inne på rommet mitt. 2
Snurrebart Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Dyreste jeg har bodd på var Luxor i Las Vegas, tror jeg. Det var det billigste vi fant der den gang, men vi var kjempefornøyd!
Gjest Magdalene Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Betalte ca 9000kr natten for et flott hotell i soho, New York. Har god økonomi, og liker å bo fint, så gode hotell er alltid noe vi prioriterer på tur.
Miss Lucky Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Betalte ca 9000kr natten for et flott hotell i soho, New York. Har god økonomi, og liker å bo fint, så gode hotell er alltid noe vi prioriterer på tur. Nysgjerrig som jeg er, hvilket hotell ?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Jeg liker ikke å skryte, men en gang leide jeg en teltplass på Bomstad Camping til 300 pr natt. Anonymous poster hash: a444f...140 14
SillySue Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Som jeg selv har betalt tror jeg det er 1900,- for en natt. Men har ligget på brudesuite i Bergen,og vet den kostet litt mere enn det,men dette fikk jeg påspandert
Gjest Magdalene Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Nysgjerrig som jeg er, hvilket hotell ? Trumph, Soho Www.trumphotelcollection.com/soho/ 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 http://www.newyorkpalace.com/ Rundt 1000 dollar/natt, dette var for 13 år siden. En fantastisk opplevelse! Anonymous poster hash: 519ed...6f4
Musaleem Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 12,000 for én natt - Lydmar i Stockholm. Verdt det? Nei, er du gal! Betalte ikke direkte fra egen lomme, da hadde det vært totalt uaktuelt. Pleier å betale rundt 1300-1800 per natt når jeg reiser, det er smertegrensen (og man trenger heller ikke å betale mer for å få god standard).
Leo Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Hadde suite på MGM i Las Vegas med soverom, stue, tekjøkken og bad i tre netter for noen år siden, men husker ikke akkurat hva det kostet. Det morsomste med det var at da "naboen", som hadde et mer vanlig rom, begynte å klage på at vi ikke var stille, røykte osv., så ble han ganske pent og pyntelig flyttet av betjeningen midt på natten uten at noen henvendte seg til oss med noe annet enn et spørsmål om han hadde plaget oss. Money talks! Det nest dyreste var vel juniorsuite på Continental i Oslo. Morsomt at det kommer noen å banker på og spør om de skal gjøre i stand sengen for deg ved leggetid, men det er ikke verdt 4 - 5.000 kroner natten. Og så har jeg bodd på andre finere hoteller i Europa, men jeg passer nok ikke til å ha tjenerskap, så jeg synes rett og slett bare det blir slitsomt med alt "dillet"! Så lenge jeg kan sove i en ren seng på mitt eget rom og har tilgang til dusj og toalett, så er det greit for meg. Mat kan jeg fikse på egenhånd. Enten det er "fine dining" eller en burger. 1
Snowblind Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Er ikke sikker. Er nesten alltid andre som har betalt for meg. Bodde på noen utrolig fine hotell da jeg var i thailand, men der er det jo kjempebillig uansett. Meste jeg har betalt selv er 700 kr.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 1200, det var i Norge, ikke noe spesielt fint. Har fokus på kvalitetsseng og bruker mye tid på å sjekke tilbakemeldinger fra gjester. Har merket at man kan få mye bedre senger på 4 stjerners hotell enn 5, så pleier å betale rundt 600 kroner. Det har også mye å si hvor gammelt hotellet er, til gamlere, til mer elendige senger
Sunshine Skrevet 22. januar 2014 #16 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Jeg har bodd på flere flotte fem-stjerners hotell i utlandet men de har vært billigere enn mye annet. Luksus i Asia og Øst-Europa er billig og jeg betaler gjerne mine hundrelapper ekstra for å bo på 5-stjerners når det er så billig. Definitivt verdt det!! Endret 22. januar 2014 av Sunshine
reiseglad Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Har bodd ei langhelg på Waldorf Astoria i New York. Been there, done that. Litt for mye glitter og stas og for mange ansatte som skulle ha tips til at jeg syntes det var "hjemmekoselig". Trives faktisk mye bedre på et enkelt hotell hvor du kommer på fornavn med de ansatte, og kan ta ei øl i trappa med de lokale før du sjekker senga for kakkelakker og edderkopper før du legger deg. Har hatt noen opphold på femstjerners både i Thailand og Malaysia, og kjenner med hele hjertet at "det er ikke meg". Av samme grunn ville jeg nok aldri valgt all-inclusive. Blir alt for upersonlig, vil heller reise for å oppleve landet og kulturen som finnes i landet jeg besøker.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 Hadde suite på MGM i Las Vegas med soverom, stue, tekjøkken og bad i tre netter for noen år siden, men husker ikke akkurat hva det kostet. Det morsomste med det var at da "naboen", som hadde et mer vanlig rom, begynte å klage på at vi ikke var stille, røykte osv., så ble han ganske pent og pyntelig flyttet av betjeningen midt på natten uten at noen henvendte seg til oss med noe annet enn et spørsmål om han hadde plaget oss. Money talks! Så kommer spørsmålet: bråkte dere? Røykte etc? Plaget dere naboen med deres oppførsel? I såfall er "money talks" - innstillingen bare trist. Anonymous poster hash: b9eab...af6 3
BlendaSensitive Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 http://www.newyorkpalace.com/ Rundt 1000 dollar/natt, dette var for 13 år siden. En fantastisk opplevelse! Anonymous poster hash: 519ed...6f4 Å så fint ut! *** Bodd på Grand Hotel i Stockholm, 3900,- natta. Verdt det? Tja, vi skulle til Stockholm torsdag-fredag, og hadde råd til det da. Deiligste var serveringsfolk ved frokostbordet, slottsaktig inredning, spa i kjelleren, bra mat i hotellbaren, stooort soverom og bad - som var viktigst for oss da vi hadde med oss ett lite barn. Ikke noe vi gjør ofte, men flott opplevelse!
Miss Lucky Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 Har bodd ei langhelg på Waldorf Astoria i New York. Been there, done that. Litt for mye glitter og stas og for mange ansatte som skulle ha tips til at jeg syntes det var "hjemmekoselig". Har bodd der jeg også. Veldig flott, men synst de ansatte var litt høy på pæra ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå