Gå til innhold

Gynekolog i Bergen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger å gå til en gynekolog i Bergen. Jeg må sjekke meg for mye, for det har vært mye gale der nede de siste syv årene for å si det slik..

Jeg vet også at jeg har HPV-viruset i kroppen, så er veldig redd for livmorhalskreft..

Jeg har aldri vært hos gynekolog før..

tingen. er... Jeg har totalt angst for å ligge spredd med beina, med en fremmed lege tittende inn, og enda verre, skraper ting inni meg for å ta prøver. Uff. Det er sikkert mye lettere når man først har gått en gang, for så å gå igjen. Men jeg har total angst.. :grine:

Men jeg vet jeg MÅ. Jeg manner meg opp på legekontoret, og legen min sier: Ja, vi kan sette opp en time her. Jeg sa at jeg skulle ringe inn og ordne det. :plystre:Men uff.. Aldri om jeg vil gå til HAN å få gjort det. Han er kjekk og jeg har en god tone med han, men det der ødelegger bare det gode pasient-lege forholdet jeg har til han, så det tørr jeg ikke. Ikke får jeg henvisning i og med at han "kan jo bare gjøre det der".. Så jeg sitter fast, og eneste løsningen er PRIVAT.

MITT SPØRSMÅL:

1. Jeg trenger å vite om en god kvinnelig gynekolog i Bergen. 2. Noen som kan dele gode førsteerfaringer hos gynekolog? Lette litt på angsten..?

TAKKER :blomst:

Anonymous poster hash: 89da3...54a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du kan ha tillit til en fastlege som du tror ikke kan gjøre en helt vanlig underlivsundersøkelse.

Anonymous poster hash: 9c4fd...20f
Skrevet

Jeg har tillit til fastlegen, absolutt.

Men jeg har av forskjellige årsaker veldig sterke intimgrenser, og da spesielt når det gjelder menn.

Anonymous poster hash: 89da3...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...