AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg skal frityrsteke noe kjøtt, men jeg skjønner ikke helt hvordan. Har skjønt at jeg må lage en røre. Hva skal være i denne røren? Egg, melk? Trodde jeg måtte lage en egen melblanding? Kan det bare være mel og krydder da? Eller skal jeg ha krydderet jeg vil ha oppi i den bløte røren, og kun dyppe i mel til slutt? Så på masterchef eller noe en gang, og der dyppet de kyllingen i en røre og deretter i melblanding, altså bare tørt mel så det ut som. Vil noen oppklare litt for meg? Anonymous poster hash: 25e06...33c
twirlX Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Det du snakker om er panering, og du dypper i egg for at melblandingen skal feste seg og bli ordentlig crispy på:
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Så den ene blandingen skal kun være egg? Og det andre skal bare være mel og krydder? Har lest at noen steder lager de kun en våt blanding og det er det eneste de dypper i. Jeg tenkte jeg skulle frityrsteke det. Er det noen forskjell på det og panering? Anonymous poster hash: 25e06...33c
Supraspinatus Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Du kan også bruke en tempura-røre eller en øl-røre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå