AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har lyst til å spise lunsj med min bror en dag, men må ha med guttungen min som er 14 måneder. Har dere tips til steder hvor det er ganske oversiktlig og kanskje mulighet for ham til å gå litt rundt (jeg lar ham ikke gå helt amok, men han liker å rusle litt rundt - da er det en fordel at det ikke er alt for mange trapper eller andre skumle ting) Er litt rusten på hva utvalget er i midtbyen nå om dagen...Ikke så farlig om de har barnemeny, jeg har med egen mat til ham Anonymous poster hash: 4b19d...539
Gjest Tekola Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Krem ved Nova kino? Nyfiken på Solsiden er også veldig allright!
Gjest Tekola Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Noen flere med erfaringer? Kjenner at jeg begynner å gå litt lei av de samme stedene
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Nå vet jeg ikke om dere helst vil holde dere i sentrum, men på Moholt ligger Golfkaféen, som til tross for navnet ikke er en kjip sportskafé med golffokus, tvert imot. Jeg var innom med noen venninner og unger her om dagen, og de hadde fine lyse lokaler, trygt for småbarn. De har to "rom", og vi fikk sitte ganske i fred i den ene delen. Der de hadde matter og tepper å legge på gulvet til ungene. Anonymous poster hash: e041f...6d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå