yes Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Noen som kon forklare meg hve en lakto-vegetarianer er for noe? Hvilke mat er det de ikke spiser? Er det noe spesiell grunn til det? Håper det finnes noen informative sjeler der ute
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Jaaa! Endelig noe jeg er ekspert på :oops: Jeg er lakto-ovo-kylling veggis.... *s* Spiser ikke rødt kjøtt og svin. Hvis man er lakto-vegetarianer så spiser man alle planter og korn og sånt, pluss melkeprodukter. (altså ikke fisk, skalldyr, fugl, kjøtt, egg osv) Er man veganer så spiser man KUN planter. Lakto= melk ovo= egg
yes Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2002 Takk Vinga! Men hva spiser dem da, når de skal spise noe godt mener jeg...hva kan en servere hvist en skal ha noen lakto-vegetarianere på besøk?
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 Grønnsaksuppe? Falafel`er? Burritos med freste grønnsaker som fyll? Oste sufflè? bare noen forslag Får du besøk av en veggis??
yes Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2002 Har nettopp kommet i kontakt med en gammel vennine, som da er blitt lakto-vegetarianer siden sist. Får litt hetta jeg da, aner jo ikke hva jeg skal finne på som mat....får leite litt rundt på nett, eller rett og slett spørre henne hva de spiser. Synest ikke det høres noe godt ut jeg da....bare grønsaker...og min kjøre som nesten ikke spiser noe slikt :-?
Gjest Rani Skrevet 15. juni 2002 #6 Skrevet 15. juni 2002 Jeg er ikke vegetarianer selv, men jeg er inponert over hvor mye god vegetarmat som finnes! Kanskje du kan finne ei kokebok med slik mat? Jeg hadde garantert ikke sultet om jeg ble nødt til bli vegetarianer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå