Gå til innhold

Rester av jomfruhinnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et problem. Flaut og pinlig, men jeg er desperat etter råd.

Jeg har hatt sex tre ganger, men ser at det er noe som "henger igjen" i skjeden, en slags flipp med samme farge som resten. Kan dette være rester av jomfruhinne, eller er det noe annet?

Det kan også nevnes at jeg er 25 år, men har ikke hatt mensen siden jeg var 17 pga lav vekt. Men fikk den tilbake i år og har hatt den to ganger på en mnd.

Jeg har også vanskeligheter med å sette inn tampong, bortsett fra ob mini.

Det litt rare er at det virker som den "glipper", at den sliter seg løs på en måte. Jeg er iallefall sikker på at den henger lenger nede enn tidligere. Jeg antar dette er pga tampongbruk. Nå kjennes det ut som den gnager på en måte. Jeg har jo ikke tatt speilet i bruk siden jeg var rundt 14 og husker ikke helt hvordan det så ut, men sånn som den er nå dekker den hele skjedeåpningen, men en kan "lure seg inn" på den ene siden.

Hvis dette stemmer så har jeg gått rundt med rester av jomfruhinnen i nesten 8 år. Det er jo noe… ja..hva skal man si..bemerkelsesverdig.

Vil den dette ut av seg selv? Eller bør jeg gå til gynekolog. Noen som vet evt hva det koster?

Hilsen fortvilet

Anonymous poster hash: c4ec1...c91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en rest av jomfruhinnen, ja. Den vil ikke gå vekk av seg selv. Den kan opereres vekk. spør legen. Ofte henviser de til en poliklinikk/gynekolog, sånn at en spesialist fjerner den. Skjønner det kan være plagsomt.

Anonymous poster hash: 84e7c...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...