Gå til innhold

Tynn mannekropp turn-off?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ikke noe gæærnt med den kroppen der. Den var riktig så fin. Kunne hatt litt mer "kjøtt på beina" og noe større muskler, men det hadde uansett ikke vært noen dealbreaker for min del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør, synes jeg det er turn-off. Men jeg tror veldig mange er uenig. De fleste venninnene mine liker sånt. Har kanskje noe med eget utseendet å gjøre også. Jeg er selv slang, men brede hofter, derfor liker jeg noen som er større og høyere enn meg.

Skrevet

Var bare den feminine posituren som var turn off. Den fyren var egentlig ikke så fryktelig spinkel, men ga et feminint inntrykk og jeg foretrekker litt mer maskuline typer enten de er tynne eller kraftige.

Skrevet

Ikke min greie, men alle er forskjellige og liker forskjellige ting.

Skrevet

Dersom det stemmer burde vel Robert Pattison være turn-off for de fleste kvinner. Men det er han ikke, så det besvarer vel egentlig spørsmålet ditt ganske godt. Seriøst med en slik tråd mistenker jeg at du er litt mindre begavet og der er hvertfall turnoff.



Anonymous poster hash: 7a922...7df
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er fint det første bildet, liker ikke for store muskler, synes nesten det blir litt skummelt. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...