Gå til innhold

Til menn: Hva syns dere om at..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns dere om at deres partner diskuterer penisen/kroppen til andre gutter sammen med venninner? F.eks. venninnen hennes har lagt med noen, og de gisper sjokkert over hvor digg og stor penisen hans var? Er dette i det hele tatt noe dere ville brydd dere over? Eller er det ubehagelig å tenke på?

Anonymous poster hash: 1da22...d4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg... Kan du ikke heller bry deg om litt andre viktigere ting i hverdagen?

Anonymous poster hash: c1f29...ae5
  • Liker 1
Skrevet

Omg... Kan du ikke heller bry deg om litt andre viktigere ting i hverdagen?

Anonymous poster hash: c1f29...ae5

Hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg diskuterer det ofte med damer. Ikke størrelsen på en kjæreste men kan godt si noe om en ons feks.

Anonymous poster hash: 967ea...2f6
  • Liker 1
Skrevet

Jeg diskuterer det ofte med damer. Ikke størrelsen på en kjæreste men kan godt si noe om en ons feks.

Jeg er jente.

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Du kan jo se for deg hvordan det hadde vært om mannen sin bestekompis hadde snakket om de svæææære og faste puppene til en ons han hadde, og mannen din gisper og deltar aktivt i samtalen.

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo se for deg hvordan det hadde vært om mannen sin bestekompis hadde snakket om de svæææære og faste puppene til en ons han hadde, og mannen din gisper og deltar aktivt i samtalen.

Det kan ikke jeg helt se for meg siden jeg er gutt. Hehe.

Gjest Awzm me
Skrevet

Det kan ikke jeg helt se for meg siden jeg er gutt. Hehe.

oooh, hahaha. My bad

Vel, hvorfor lurte du på det da? misliker du å høre på at dama snakker om andre menn sine edlere deler?

Skrevet

oooh, hahaha. My bad

Vel, hvorfor lurte du på det da? misliker du å høre på at dama snakker om andre menn sine edlere deler?

:)

Misliker tanken på det ja.. Men vet ikke om det kun er meg eller om alle føler det sånn. Virker som så mange på KG ikke bryr seg om så mye forskjellig.. Jeg klarer ikke å ikke bry meg

Gjest Awzm me
Skrevet

Misliker tanken på det ja.. Men vet ikke om det kun er meg eller om alle føler det sånn. Virker som så mange på KG ikke bryr seg om så mye forskjellig.. Jeg klarer ikke å ikke bry meg

Kan se for meg at det er litt ekkelt om hun snakker om det, i samme rom som deg. Forståelig at du ikke liker å høre at hun blir begeistret for andre menn sine peniser akkurat

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg synes det virker som det er veldig mange her på KG som bryr seg om sånt.

Vi jenter vet jo også at det er privat og kan være sårbart for mannfolk, det verste pikk-snakket skjer derfor kun når det bare er jenter til stede.

Akkurat som jeg regner med mannfolk holder de mest sleivete kommentarene om kvinners utseende eller seksuelle prestasjoner til rom hvor det ikke er jenter til stede (bortsett fra de som absolutt skal på kvinneguiden og rope om det da, men de har jo sin agenda).

Jeg skjønner godt at det kan plage menn, særlig dersom man er veldig privat av seg eller kanskje litt usikker. Jeg vet jo penisstørrelsen til vesentlig flere menn enn de jeg har sett nakne, og jeg har hørt min andel med pinlige eller morsomme sexhistorier om menn jeg kjenner eller vet hvem er. Men de fleste historiene er jo om one night stands, de er fritt vilt.

Det plager ikke meg at menn har snakket om meg på den måten da, men vi er jo forskjellige og jeg har som sagt forståelse for de som ikke synes det er så kult.

Skrevet

Selvsagt er det ubehagelig å tenke på, men samtidig vet man at man løper risikoen om man velger å ha sex med en kvinne. Det er jo dessverre vanlig at slike ting blir diskutert opp i mente, i og med at mange kvinner ikke eier skrupler på det området.

Anonymous poster hash: d2098...085

Skrevet

Jeg bryr meg ærlig talt ikke så mye, det er tross alt utenfor min kontroll.

Skrevet

Har ikke noe imot at kjæresten min diskuterer anatomien til gutter som venninne hennes har vært bortpå.

Men har en litt dårlig erfaring med slik sladring, da jeg var student var jeg i en ganske stor vennegjeng med masse jenter jeg kunne tenkt meg å ligge med. Ble med en av jentene hjem en kveld der vi begge var litt fulle, og hun begynte å gi meg en BJ, så plutselig biter hun noe jævlig i penisen uten at hun merker det selv, jeg holdt på å daue. Penisen ble selvfølgelig kjempeslapp med en gang og det ble ikke noe sex. For å ikke såre henne så latet jeg som om jeg er full og sa ikke noe om at hun beit meg.

Dagen etter får jeg høre at hun har fortalt alle venninne i flokken at jeg er impotent.

Anonymous poster hash: bf820...78f
  • Liker 1
Skrevet

Kjæresten min synes ikke om at jeg skulle snakke sånn om noen andre. Jeg og en venninne kan diskutere hverandres kjærester, men å snakke om hvor digg noen andre sin penis er hadde blitt for sært.

På samme måte som jeg ikke synes noe om at han skal snakke om andre jenter sin kropp.

Vi er begge ganske sjalu, men har full forståelse for hvordan den andre føler det, så det blir ikke noe problem.

Skrevet

Care?

Tror du bryr deg jeg ;)

Anonymous poster hash: b1cc5...2de

Gjest Katten.
Skrevet

Nei. Jeg ser ingen grunn til å bry meg i at min kjæreste involverer seg i jenteprat som omhandler sexpartneren til ei av de andre jentene. Bryr meg forsåvidt lite om hun deler detaljer rundt meg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...