¤Tiili¤ Skrevet 20. mai 2004 #1 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvor er du??? :-( Har ikke "sett" deg på lenge og ingen dagbok finner jeg og skrive i heller?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. mai 2004 #2 Del Skrevet 21. mai 2004 Arwen blir nok borte en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 Men..hva er skjedd da ? Lurer også på hvor Arwen er, leeenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mai 2004 Arwen blir nok borte en stund Ja, fikk PM med Chiquita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 24. mai 2004 #5 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor er ¤arwen¤??? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 25. mai 2004 #6 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvor er ¤arwen¤??? :-( :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 26. mai 2004 #7 Del Skrevet 26. mai 2004 Denne tråden så jeg ikke før i dag!! Og jeg har lurt på det samme en stund nå! Hvor er *Arwen*???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. mai 2004 #8 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei alle sammen. Jeg har vært borte en stund nå. Grunnet til dette er at vi har avlyst bryllupet. Orker ikke å gå i detaljer her så de får dere klare dere uten .B og jeg er fortsatt kjærester, men prøver å finne ut av ting. Det er tungt til tider, men går bedre nå. Hyggelig å være savnet :oops: trodde ikke noen kom til å merke at jeg var borte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 26. mai 2004 #9 Del Skrevet 26. mai 2004 Så trist å høre, ¤Arwen¤. Godt dere fremdeles er sammen Håper det går bra etter forholdene! *klem* D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 27. mai 2004 #10 Del Skrevet 27. mai 2004 Godt å se deg igjen!!! Alt godt ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. mai 2004 #11 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei alle sammen. Jeg har vært borte en stund nå. Grunnet til dette er at vi har avlyst bryllupet. Orker ikke å gå i detaljer her så de får dere klare dere uten .B og jeg er fortsatt kjærester, men prøver å finne ut av ting. Det er tungt til tider, men går bedre nå. Hyggelig å være savnet :oops: trodde ikke noen kom til å merke at jeg var borte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 28. mai 2004 Hei alle sammen. Jeg har vært borte en stund nå. Grunnet til dette er at vi har avlyst bryllupet. Orker ikke å gå i detaljer her så de får dere klare dere uten .B og jeg er fortsatt kjærester, men prøver å finne ut av ting. Det er tungt til tider, men går bedre nå. Hyggelig å være savnet :oops: trodde ikke noen kom til å merke at jeg var borte jeg. Håper det ordner seg for dere... Savner deg her på KG... Masse klemmer fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 19. juni 2004 #13 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg lurte på hvor du var arwen...synd å høre att bryllupet er avlyst....Men ønsker dere lykke til vidre :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 23. juni 2004 #14 Del Skrevet 23. juni 2004 Trist å høre Arwen, men jeg håper det går bra med deg/dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. juni 2004 #15 Del Skrevet 23. juni 2004 :trøste: Uff, det var trist å høre! Håper det går bra med dere allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. juni 2004 #16 Del Skrevet 23. juni 2004 Kjempetrist å høre Gir deg en god Alt ordner seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 24. juni 2004 #17 Del Skrevet 24. juni 2004 Det ordner seg nok skal du se. (Kan man si lykke til, høres så banalt ut når dere prøver å finne ut av ting...Hmmm. Vet ikke, så jeg gir deg en klem da.) :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. juni 2004 #18 Del Skrevet 24. juni 2004 Så hygelig at dere bryr dere. Blir rørt jeg. Alt går mye bedre med oss. Sambo trengte vel bare å finne ut av ting uten noe press på seg. En eller annen gang skal vi nok gifte oss, vi vet bare ikke riktig når enda :-? Tar ting litt som de kommer nå vi. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 25. juni 2004 #19 Del Skrevet 25. juni 2004 :o Iiiiler til med en klem. Så synd...Håper inderlig at der efinne rut av ting, og at vi ser deg igjen snart. Enda en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. juni 2004 #20 Del Skrevet 25. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå