Gå til innhold

¤Arwen¤

¤Tiili¤

Anbefalte innlegg

Hvor er du??? :-(

Har ikke "sett" deg på lenge og ingen dagbok finner jeg og skrive i heller?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Denne tråden så jeg ikke før i dag!! Og jeg har lurt på det samme en stund nå!

Hvor er *Arwen*????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg har vært borte en stund nå. Grunnet til dette er at vi har avlyst bryllupet. Orker ikke å gå i detaljer her så de får dere klare dere uten :wink: .B og jeg er fortsatt kjærester, men prøver å finne ut av ting. Det er tungt til tider, men går bedre nå.

Hyggelig å være savnet :oops: trodde ikke noen kom til å merke at jeg var borte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så trist å høre, ¤Arwen¤. Godt dere fremdeles er sammen :)

Håper det går bra etter forholdene!

*klem* D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg har vært borte en stund nå. Grunnet til dette er at vi har avlyst bryllupet. Orker ikke å gå i detaljer her så de får dere klare dere uten :wink: .B og jeg er fortsatt kjærester, men prøver å finne ut av ting. Det er tungt til tider, men går bedre nå.

Hyggelig å være savnet :oops: trodde ikke noen kom til å merke at jeg var borte jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Håper det ordner seg for dere... :klem:

Savner deg her på KG... :sjenert:

Masse klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

jeg lurte på hvor du var arwen...synd å høre att bryllupet er avlyst....Men ønsker dere lykke til vidre :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Frigg

Det ordner seg nok skal du se. (Kan man si lykke til, høres så banalt ut når dere prøver å finne ut av ting...Hmmm. Vet ikke, så jeg gir deg en klem da.)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hygelig at dere bryr dere. Blir rørt jeg.

Alt går mye bedre med oss. Sambo trengte vel bare å finne ut av ting uten noe press på seg. En eller annen gang skal vi nok gifte oss, vi vet bare ikke riktig når enda :-? Tar ting litt som de kommer nå vi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

:o

Iiiiler til med en klem. Så synd...Håper inderlig at der efinne rut av ting, og at vi ser deg igjen snart.

Enda en klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...