Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man går på p-piller er det jo sånn at man kan hoppe over mensen hvis man ønsker det. Dette er det veldig lenge siden jeg har gjort (husker ikke sist), så jeg tenkte at jeg kunne gjøre det denne måneden.

Da jeg kom til sukkerpillene gikk jeg derfor direkte over på nytt brett. Mensen kom da altså ikke. Men i dag begynte jeg på uke nummer to på brettet, og da kom plutselig mensen..

Dette har aldri skjedd før, så jeg skjønner ingenting. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper det er en mellomblødning.

Anonymous poster hash: fbb9e...124
Skrevet

tipper det er en mellomblødning.

Anonymous poster hash: fbb9e...124

Ok :) Så da er det helt vanlig?

Skrevet

Det er sånt som skjer. Ikke alle kropper kan hoppe over mensen på alle typer piller. Noen ganger overstyrer kroppen hormonene i pillene og trasser i gjennom en blødning uansett. En såkalt gjennombruddsblødning. I beste fall slutter du kjapt å blø, i verste fall fortsetter du å småblø til du tar pillefri.

Anonymous poster hash: 8220a...b43
Skrevet

Samme her, foretrekker å hoppe over mensen hver mnd, men en 3-4 ganger i året insisterer kroppen på å få en runde likevel.

Da blir det konstant bittelitt spotting og murring i magen helt til jeg tar meg en pillefri uke, så er det greit.

Rare kroppen...

Skrevet

Takk for hjelpen :) Da er det visst ikke så uvanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...