Gå til innhold

Hvor blir det av kokekaffen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor det blir av kokekaffe i butikkene? I dag var jeg innom Meny og de hadde kun en sort kokekaffe, men omtrent 30 ulike typer filtermalt! Jeg har farmor på besøk og hun foretrekker kokekaffe, litt dumt at det nesten ikke selges lengre.

Anonymous poster hash: b1972...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg liker kokekaffe best.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

De har flere sorter kokekaffe på Coop Obs , hvis du har det i nærheten. Du kan sjekke øvrige Coop butikker også, de pleier å ha et godt utvalg av kaffe, de fører et eget varemerke. Hilsen en annen som også er glad i kokekaffe :)

Skrevet

Jeg lurer på hvor det blir av kokekaffe i butikkene? I dag var jeg innom Meny og de hadde kun en sort kokekaffe, men omtrent 30 ulike typer filtermalt! Jeg har farmor på besøk og hun foretrekker kokekaffe, litt dumt at det nesten ikke selges lengre.

Når 98% av landets befolkning bruker trakter, presskanne, kapselmaskin eller kværner bønnene selv, er det vel ikke så rart at utvalget for de 2% som koker er lite?

Anonymous poster hash: aa9ae...aeb

• Liker 3
Skrevet

Går du i en butikk som maler bønner for deg, så kan du velge hvordan du vil ha dem malt. Her har obs og helsekostbutikker slik kaffe, på obs fikser du det selv i maskina. Vips så får du alle slags sorter kaffe som kokemalt :)

Anonymous poster hash: f536c...c23
  • Liker 2
Skrevet

Kjøp kaffekvern og hele bønner og mal selv. I mine øyne er dette den eneste respektable måten å lage kaffe på. Da har man utstyret man trenger uansett om man lager kokekaffe, filterkaffe, presskanne, espresso osv.

Anonymous poster hash: 975e8...49b
  • Liker 1
Skrevet

På ICA har vi både Friele,evergood og kronekaffe som kokmalt i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...