AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg må betale flybilletter selv. Hva gjør jeg med gave? Anonymous poster hash: 4de36...9fc
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Hvilket opplegg er det brudeparet kjører?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vet ikke så mye. Men full pakke. Eneste forskjell er at bryllupet er i Paris og over en helg. Vi må betale en eller to middager selv. Anonymous poster hash: 4de36...9fc
Stormborn Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Da kan strengt tatt ikke brudeparet forvente for mye i gaver heller! Men det spørs jo litt på relasjon også da? Trodde det vanlige var å si gaven er at folk kommer i bryllupet når det er i utlandet... 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Fordi om de har ordnet og betalt for overnatting? Anonymous poster hash: 4de36...9fc
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vet ikke så mye. Men full pakke. Eneste forskjell er at bryllupet er i Paris og over en helg. Vi må betale en eller to middager selv.Anonymous poster hash: 4de36...9fc Hvis brudeparet skal ha dere til å betale for maten deres selv, så synes jeg at det at dere stiller opp i Paris er gave nok.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Det jeg mente er at det blir et par måltid, som ikke blir betalt av brudeparet. De kan jo ikke betale alle måltider for oss en hel helg. Jeg får høre med brudeparet hva de tenker. Vi må betale fly og middag fredag. Anonymous poster hash: 4de36...9fc 1
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Det jeg mente er at det blir et par måltid, som ikke blir betalt av brudeparet. De kan jo ikke betale alle måltider for oss en hel helg. Jeg får høre med brudeparet hva de tenker. Vi må betale fly og middag fredag.Anonymous poster hash: 4de36...9fc Jeg ville sett an stemingen hos brudeparet, særlig bruden, hvis de ikke ser at sånt opplegg som det her kan bli kronglete og kostbart for gjestene så hadde jeg ikke lagt så veldig mye i gave.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Se ann bryllupet og gi en gave da dere kommer hjem? Uansett er det jo en uting å ta med gaven ned dit (så sant de ikke bor der da) slik at de må frakte alle gavene hjem. Men uansett ville nok jeg gitt en liten ting, alt fra en vinflaske til noe litt større. Det virker jo som de sponser en del (overnatting + flere måltider). Billetter til Paris kan man få billig pluss det er en opplevelse. Og det er jo ofte man må svi av noen kroner på reise og mat i forbindelse med bryllup her i Norge også, skal jeg for eksempel la være å ta med gave til et bryllup i Bodø fordi reisen koster meg så mye, da må jeg jo ofte også betale overnatting? Skal bare de som ha bryllup i nærområdet få gave? Hadde dere måtte betale for overnatting og all mat ville det stilt seg litt annerledes. Anonymous poster hash: e8b7a...5c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå