AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har nå hatt min første tur med den så mye omtalte dreamlineren. Og det var en ting jeg slettes ikke likte. Det at flyet var altfor stille. Jeg er ofte plaget med mye luft i magen når jeg reiser med fly. Så da promper jeg mye. Inntil nå er det så mye bråk inne i et fly at jeg kan slippe de største prompene uten at noen hører det. Men med den nye Dreamlineren er dette mye vanskeligere. Jada, jeg kan gå på toalett. Men da hadde det blitt mange turer frem og tilbake. Anonymous poster hash: ea9ef...f88
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Men du fiser på vanlige fly? Selv om folk ikke kan høre deg pga motordur, så kan de definitivt lukte deg, og det er hva jeg ville vært flau for om jeg var deg...................... Anonymous poster hash: 435db...981 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Det gjør de faktisk ikke. Fordi når man sitter såpass tett på flyet så vil den fislukten som kommer ihvertfall ha 4-5 potensielle skyldige. Så umulig å være helt sikker hvem som har prompet. Derimot, om man hører lyd i tillegg er det mye lettere å spoe fisens far. Anonymous poster hash: ea9ef...f88
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Men så bra da, så slipper vi at en passasjer ved siden av oss fjerter, da kan en heller gå på toalettet for å gjøre det. Og hvis du har veldig mye luft i magen, er det kanskje lurt å ta en titt på kostholdet ditt? Det som er litt kjipt, er om en er sulten, så kan en fint høre når magen rumler. Anonymous poster hash: 4eca6...a83 1
-Jiinxs- Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Er dette virkelig seriøst? Jeg flyer ikke ofte men et stille fly med lite motorlyder høres da helt himmelsk ut, spesielt når det kan være snakk om å sitte i flere timer på flyet. Men for all del, har man problemer med magen så kan jo jeg kanskje forstår problemet ditt. Selv om jeg hadde foretrukket at du gikk en tur på toalettet istedenfor.
Snurrebart Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Tror ikke det er mange andre som liker Dreamlineren heller, med tanke på alle problemene som har vert med den i det siste. Men det har lite å gjøre med dine maveproblemer. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Kan moderator slette tråden? Dette er lavmåls! Anonymous poster hash: a6d11...a5d 1
Gjest Hyssingen Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg liker ikke stillegående fly, eller biler, båter og tog for den saks skyld, blir mye fortere dårlig i dem.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Kan moderator slette tråden? Dette er lavmåls! Anonymous poster hash: a6d11...a5d Kvinneguiden... Anonymous poster hash: 4eca6...a83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå