AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har veldig sjeldne, men kraftige migreneanfall med aura. De siste fem årene har jeg hatt migrene bare tre ganger. Er det faktisk migrene jeg har i og med at det er så sjeldent? Grunnen til at jeg lurer er at jeg får noen år siden fikk p-pilleforbud av legen min pga migrenen, men ønsker å begynne på igjen. Noen med erfaringer rundt dette? Anonymous poster hash: d8c7e...0a2
Knøttet Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har veldig sjeldne, men kraftige migreneanfall med aura. De siste fem årene har jeg hatt migrene bare tre ganger. Er det faktisk migrene jeg har i og med at det er så sjeldent? Grunnen til at jeg lurer er at jeg får noen år siden fikk p-pilleforbud av legen min pga migrenen, men ønsker å begynne på igjen. Noen med erfaringer rundt dette? Anonymous poster hash: d8c7e...0a2 Dessverre har jeg ikke noe ordentlig svar til deg, men jeg er i samme situasjon som du. Jeg har migrene med aura, heldigvis sjeldne anfall. Selv om jeg har så sjeldne anfall som jeg har fikk jeg medisin av legen (maxalt) og streng beskjed om å ikke gå på vanlige p-piller men minipillen Cerazette. Jeg hadde ikke turt å begynt på vanlige p-piller igjen.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Dessverre har jeg ikke noe ordentlig svar til deg, men jeg er i samme situasjon som du. Jeg har migrene med aura, heldigvis sjeldne anfall. Selv om jeg har så sjeldne anfall som jeg har fikk jeg medisin av legen (maxalt) og streng beskjed om å ikke gå på vanlige p-piller men minipillen Cerazette. Jeg hadde ikke turt å begynt på vanlige p-piller igjen. Takk for svar Gikk på cerazette en stund jeg og, men pga problemer med mellomblødninger orket jeg ikke det mer, derfor jeg har lyst å starte opp igjen på ppillen. Men er vel litt risky :/ Anonymous poster hash: d8c7e...0a2
Knøttet Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Takk for svar Gikk på cerazette en stund jeg og, men pga problemer med mellomblødninger orket jeg ikke det mer, derfor jeg har lyst å starte opp igjen på ppillen. Men er vel litt risky :/ Anonymous poster hash: d8c7e...0a2 Du har jo alltids den andre minipillen, men da må man være veldig nøye på å ta den til samme tid hver dag ... Spørs jo hvor glemsk man er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå