AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 For en stund siden skulle jeg ha sex med en fyr, kjenner han litt fra før, men ikke kjempe godt. jeg har et litt godt øye til han, men kunne ikke tenke meg å innlede noe forhold (dette vet han) han har selv sagt han ikke har følelser for meg, men kunne godt tenke seg å ha det litt gøy. Så kom kvelden vi skulle gjøre det. (for min del var det en kombinert følelse av glede og redsel, har ikke hatt sex med noen andre enn xen min de siste årene) Vi begynte å klin og tafse og kle av, men han var fremdeles slapp, så begynte jeg å runke han, mens han holdt på med tafsing og klining, da ble han fort hard, men etter noen minutter ble han slapp, jeg sa ikke noe, skubbet han bare ned på ryggen og begynte å suge og leke rundt skaft og ballene på ham, han selv at dette var godt, ble hard og var vel det i noen minutter før han igjen ble slapp..... nå gikk han ned på meg, hold på stund (wow fyren kan jobben sin godt) han ble hard igjen. Nå prøvde han å gå inni meg, vi knulte i ca 90 sekunder, før han igjen ble slapp. og slik fortsate den en stund til tafsing, klining, suging etc. totalt sett var det vel 5 ganger han ble slapp, og da avbrøt hele greien. (ble ikke sur eller lagde noe dramatikk, bra dro ham ned på sengen igjen, og sa at "du må jo være sliten i armene så mye som du har holdt på med meg nå" Lang beskrivelse, men her er mitt spørsmål, er han rett og slett ikke intresert? og det er derfor han svikter? jeg har vært borti at de svikter 1 gang og kanskje 2, men 5 ganger?? er det noe jeg kan gjøre for å gjøre det bedre for ham? Bør jeg invitere han på en ny date (jeg vil gjerne det) eller bør han får fred? Hva tenker dere menn og kvinner der ute? Anonymous poster hash: b36bc...de0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Hei. Det trenger ikke bety at noen ting er galt, verken med deg eller han. Du sier selv at det var en "kombinert følelse av glede og redsel", og jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at den følelsen kan ha en slik effekt på en mann. Hvis dette prosjektet i tillegg var i kombinasjon med alkohol så gjør det ikke situasjonen noe bedre. Jeg var i et fast forhold i flere år, som ble avsluttet med en lengre sexløs periode i forkant av bruddet. I en alder av over 30 hadde jeg aldri opplevd noen form for problemer på den fronten, og hadde en bra selvtillitt på soverommet. Etter en stund møtte jeg en fantastisk jente, og etter en periode med dating var tiden inne en kveld, etter et par glass. Jeg hadde ikke hatt sex på en god stund, og i tillegg var jeg veldig opptatt av å imponere denne jenta litt. Jeg hadde absolutt en "kombinert følelse av glede og redsel". Ihvertfall så endte det omtrent slik du beskriver. Denne jenta tok det hele med fatning, og noen dager senere gjorde vi et nytt forsøk. Etter den forrige erfaringen var all min soveroms-selvtilitt borte, og jeg var omtrent like nervøs som min første gang, og det gikk omtrent like galt igjen. Men denne jenta tok det fremdeles med fatning, og alt gikk seg til. Vi er i dag kjærester, og jeg har i dag det beste sexlivet jeg noen gang har hatt. Anonymous poster hash: d7bbf...d89 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Vi var begge edru, men takk for svaret, fint å høre at det ordnet seg for dere Kanskje det finnes håp her også Anonymous poster hash: b36bc...de0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Noen må jo ha "hodet med" (det der oppe) for å tenne skikkelig.... kanskje sex uten følelser ikke funker for han? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 800a9...c27
Gjest Katten. Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Kan være at han var nervøs/stresset. Har selv blitt det noen ganger med nye partnere. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Noen må jo ha "hodet med" (det der oppe) for å tenne skikkelig.... kanskje sex uten følelser ikke funker for han? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 800a9...c27 29, det er godt mulig det. Anonymous poster hash: b36bc...de0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå