Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Kort spørsmål, jeg skal i bryllup om 3 uker og jeg vurderer å gi brudeparet en slik Kitchenaid Artisan. Som sikkert mange av dere vet er ikke dette en vanlig kjøkkenmaskin og jeg vet at bruden ønsker seg denne i rødlakkert emalje. Hva synes dere? Er denne en brukbar bryllupsgave eller er det helt ut å gi vekk kjøkkenprodukter i 2004.
Chiquita Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Så lenge du vet at bruden/brudgommen/brudeparet ønsker seg en slik en, så ser da ikke jeg noe i veien for det. Bedre å kjøpe noe du vet de vil like, enn å kjøpe masse annet "rammel", om du skjønner hva jeg mener.
Saeria Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Syntes den var litt stilig jeg. :-D Mye mer gøy enn en vanlig kjøkkenmaskin. Gi dem en sånn, du. Særlig siden du vet den er ønsket.
verene Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Jeg hadde gitt blaffen i om det er "ut". Den der var rett og slett råstilig, og når bruden også ønsker seg den, ser jeg ingen problemer med at du gir en slik maskin i gave. Løp og kjøp!
Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #6 Skrevet 20. mai 2004 Når jeg sier "ønsker" så har hun ikke direkte sagt det, men jeg har en slik maskin og hun har sendt den mange beundrende blikk og kommentarer. Hun er glad i rødt og har mange røde ting på sitt hvite kjøkken så jeg er sikker på at rødt er den rette fargen.
Gjest agurk Skrevet 20. mai 2004 #7 Skrevet 20. mai 2004 Fikk kenwood maskinen vi (ehh..jeg..) ønsket oss i bryllupsgave. Er evig takknemlig og det er faktisk den av alle brullupsgaver som er mest brukt!
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Jeg hadde elsket å få en slik maskin! (men nå jeg også frykelig lyst på en da :oops: ) Synes det er bra å gi slikt, bruden blir kanskje ektra overrasket over at du har klart å "fange" opp at hun har kikket på din.. :-) Caro
valmue Skrevet 20. mai 2004 #9 Skrevet 20. mai 2004 Råstilig maskin og en aldeles ypperlig gave spør du meg!
Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #10 Skrevet 20. mai 2004 Kommer def. til å kjøpe den etter alle de positive komm. Skal ringe ned i morgen får å sjekke at de har den inne eller om de må bestille den. Åh, hun kommer til å bli så utrolig glad men hennes kommende ektemann vet ikke opp-ned på en øse så jeg vet ikke hvor begeistret han kommer til å bli
puffthemagic Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Jeg syns det er en knall bryllupsgave! Jeg har den selv, og den er rød blank og flott på kjøkkenbenken vår. Men selv om den ser vidunderlig ut, er heldigvis det beste med den at den fungerer som en drøm på både tunge deiger og krem/eggehviter! Den har en fantastisk kvalitet og finish, og designet er uendret siden 1930. Men den er fryktelig dyr da! Heldig brudepar!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 Vi ønsket oss Kitchen Aids blender i bryllupsgave og fikk den - jeg ville definitivt hoppet i taket over å få artisanen også Kjempeide! (Med ett unntak: At de allerede har en super kjøkkenmaskin av et annet merke, og har veldig, veldig liten plass. Men det vet jo du.)
Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #13 Skrevet 20. mai 2004 Jeg kan nesten ikke beskrive hvor mye bedre kaker og deiger jeg fikk da jeg kjøpte min Kitchenaid, helt ubeskivelig. Designet er fra 1919, ikke 1930 og med maskinen kjøper man også ett stykke designhistorie. Og ja, den er flott å se på, helt nydelig.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2004 #14 Skrevet 20. mai 2004 Synes den maskinen var virkelig stilig! Hvor sterk er denne maskinen? Clea
Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #15 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har Blenderen fra Kitchenaid også, kjøpte den like etter Artisanen når jeg oppdaget hvor super den var. Dyre produkter men jeg elsker å lage mat/bake så disse maskinene har jeg enormt stor glede av daglig. Dessuten er de så flotte å se på, tror knapt jeg har hatt en person inne på mitt kjøkken som ikke har kommentert disse maskinene.
Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #16 Skrevet 20. mai 2004 Synes den maskinen var virkelig stilig! Hvor sterk er denne maskinen? Clea Den er på 300 W og fikser alt fra de tyngste brøddeiger til den letteste marengs. Og den er adskillig mer stillegående enn andre merker.
Gjest Paff Skrevet 20. mai 2004 #17 Skrevet 20. mai 2004 En god venninne av meg har den og er SUPERFORNØYD - og jeg sender alltid misunnelige blikk bort på den når jeg er hos henne - det er ingen tvil om at dette er en super bryllupsgave!
Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #18 Skrevet 20. mai 2004 Kan nesten se henne for meg når hun åpner gaven, først kommer hun til å gi meg kjeft fordi det er en for fin gave, for dyr bla bla bla, så kommer hun til å gråte litt for så å bli kjempeglad og gi meg en skikkelig lang klem
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2004 #19 Skrevet 20. mai 2004 Oj, det må ta lang tid om de skal åpne alle gaver selv. Var i et bryllup der de gjorde det, det tok over 2 timer...
Chiquita Skrevet 20. mai 2004 #20 Skrevet 20. mai 2004 Skal de virkelig åpne gavene selv???? Hva skal gjestene gjøre i mellomtiden da tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå