Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som har vært på cruise rundt Kanariøyene, Marokko, Madeira..?

Når var dere der isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på når man var der da

Skrevet

Ja, med NCL til Madeira, Lanzarote og Tenerife i mars. Knallfin tur med typisk "norsk sommer"-temperaturer.

Anonymous poster hash: 57d82...c2c

Skrevet

Ja, med NCL til Madeira, Lanzarote og Tenerife i mars. Knallfin tur med typisk "norsk sommer"-temperaturer.

Takk for svar. Det er i mars vi også tenker. Er litt bekymra for været..

Dro dere mye rundt når båten lå i havn, eller var det mest strand og avslapping?

Innbiller meg at det er litt "stress" med en slik type ferie, men det er kanskje ikke det?

Var det såpass varmt at man kunne ligge på dekk og sole seg ?

God mat på båt?

Mye spm her nå :-)

Skrevet (endret)

Jeg var på Madeira i desember. Rundt 22 grader der da Og jeg har tidligere vært på Lanzarote i desember måned og det var mellom 17 og 25 grader der da den gang.

Marokko ligger på dagstemperatur sånn 22 grader i februar i alle fall så alle er sånn norsk sommer.

Hvis det er Msc sine cruise fra Las Palmas du tenker på så skal jeg selv ta den turen i februar og jeg skal innom Marokko, Lanzarote og Tenerife så jeg vet mere i slutten av februar.:)

Om det blir stress, opplevelser eller avslapning det bestemmer du stort sett selv. Jeg er av den typen som er med på de lengste utfluktene for å oppleve mest mulig og synes det er gøy. Andre foretrekker en liten tur på land og så vil de slappe av på dekk resten av tiden.

Endret av caroprins
Skrevet

Takk for svar. Det er i mars vi også tenker. Er litt bekymra for været..

Dro dere mye rundt når båten lå i havn, eller var det mest strand og avslapping?

Innbiller meg at det er litt "stress" med en slik type ferie, men det er kanskje ikke det?

Var det såpass varmt at man kunne ligge på dekk og sole seg ?

God mat på båt?

Mye spm her nå :-)

Vi dro med Norwegian Spirit. Maten gikk fra helt ok til veldig god, og båten i seg selv var veldig flott alderen til tross.

Vi dro rundt i alle havnene. Noen dager var det jakkevær, men på Lanzarote og Tenerife gikk vi i t-skjorte.

Jeg er veldig begeistret for cruise som ferieform fordi du kan gjøre akkurat så mye du selv gidder. Vi liker å utnytte tiden i land maksimalt, men det er ingenting i veien for å ta det rolig heller. Aller helst drar jeg på cruise med noen sjødager også, for da får vi noen late dager ombord også.

Men hvis dere er ute etter sydentemperaturer, ville jeg kanskje dratt litt senere enn mars.

Jeg sender deg en pm, jeg.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei,

Noen som har vært på cruise rundt Kanariøyene, Marokko, Madeira..?

Når var dere der isåfall?

Nå har jeg kommet hjem etter en ukes cruise med Msc Armonia fra Las Palmas.

Vi var innom Fuerteventura, Lanzarote, Casablanca og Tenerife.

På alle steder så lå temperaturen på rundt 23 grader og i Marokko var den oppe i 30.

Vi var heldig med været og hadde sol og fint hver dag. Jeg vil anbefale å spandere på deg en organisert utflukt om du kommer innom Marokko. Man får så mye mer ut av besøket da.

Båten var bra, helt ok mat, hyggelig betjening og rent og pent overalt. Kan absolutt anbefales.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...