Gjest bustyvel Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Noen som veit hvor lenge ca det tar før man får svar på MR-bilder? En uke, to uker?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Noen som veit hvor lenge ca det tar før man får svar på MR-bilder? En uke, to uker? Ett par timer sist jeg tok MR. Men det kan være fordi alt var ok. Anonymous poster hash: 6310f...5c7
Gjest bustyvel Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Ett par timer sist jeg tok MR. Men det kan være fordi alt var ok. Anonymous poster hash: 6310f...5c7 Ok, jeg har ikke får svar enda da svaret ikke har kommet til fastlegen min.. Snart en uke siden. Tok det på røntgenklinikk, og skulle få svar via fastlegen, tar kanskje lengre tid da også selv om alt er ok?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Ok, jeg har ikke får svar enda da svaret ikke har kommet til fastlegen min.. Snart en uke siden. Tok det på røntgenklinikk, og skulle få svar via fastlegen, tar kanskje lengre tid da også selv om alt er ok? Fikk svaret på klinikken jeg. Hadde mange undersøkelser så rakk å få svaret før jeg gikk. Anonymous poster hash: 6310f...5c7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Det kommer helt an på hva du har tatt bilde av og hvorfor. Og så bruker de vel ikke akkurat superekspressen til å overbringe dokumenter fra A til B heller... Du kan jo ringe til klinikken og purre på dem, det ville jeg gjort Anonymous poster hash: 57086...5a3
Gjest bustyvel Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Jeg tok av kneet pga mistanke om skade, og tør ikke bruke det skikkelig før jeg har svaret. Ringte nå, de sier 1-2 uker så da får jeg bare vente.
Pusemamma Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Hvis ikke noe er galt så pleier man ikke å få beskjed.
Gjest bustyvel Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Hvis ikke noe er galt så pleier man ikke å få beskjed. Ok, da får jeg vente til det har gått to uker og så bare ta utgangspunkt i at alt er ok
Teriyaki Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Jeg måtte vente to uker for akkurat samme type MR. Fastlegen sendte meg brev da han fikk svaret. Endret 20. januar 2014 av Teriyaki
Gjest Gjest_Erica Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har flere ganger tatt MR av hodet pga. epilepsi, og når det har vært akutt rett etter et anfall, ser nevrologen på bildene med en gang. Når det bare er en vanlig kontroll og ikke noe som haster, har det tatt ca. 2 uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå