Gå til innhold

Han mister ereksjonen... Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Skriver her nå i håp om å treffe noen med noe kunnskap eller helst erfaring :-) Har vært sammen med en fyr nå i rundt to måneder, vi har kjent hverandre i snart to år. Han er virkelig en god fyr, kommunikasjonen og kjemien er helt topp mellom oss, til og med i senga. Så, alt er egentlig perfekt. Men... Når vi har sex, blir han slapp ganske kjapt, det gjorde meg ikke noe første gangen for han sa han var nervøs også, og det var jeg og. Men det skjedde igjen, og jeg begynner å bli en smule "bekymret"...

Vi har bare hatt sex to ganger på denne tiden sammen, kan det ha en sammenheng? Vi ventet rundt 5-6 uker før vi hadde sex, rett og slett fordi jeg ville vente etter tidligere dårlige erfaringer seksuelt. Han har hatt 5 sexpartnere og jeg har hatt 6. Han er 23 år, og størrelsen hans er ikke problemet :-)

Jeg er en person som blir veldig lett og fort seksuelt frustrert og syns det er vanskelig å gå uten sex, derfor spør jeg om hjelp allerede så "kjapt"...

Anonymous poster hash: 892d8...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten helt sikkert bare litt "nybegynnernerver" - slapp av, det går seg til. Men om du lager en big deal av det, blir det et oppheng for ham også, som vil skape langvarige problemer.

• Liker 1
Skrevet

Det er nesten helt sikkert bare litt "nybegynnernerver" - slapp av, det går seg til. Men om du lager en big deal av det, blir det et oppheng for ham også, som vil skape langvarige problemer.

Tusen takk for svar! Det setter jeg pris på..:-) Håper også at det bare er nybegynnernerver, ettersom det er ganske seriøst mellom oss også etter denne korte tiden sammen :-) Vil ikke snakke med han om det heller, ikke enda. Regner med og håper at det løser seg etterhvert! Ha en fin kveld videre :-)

Skrevet

Jeg er mann, og har vært sammen med kjæresten min i snart 4 år.

Jeg mister egentlig ganske ofte ereksjonen. Ikke så ofte under sexen, men gjerne i tidspunktet mellom den pirrende kosen på begynnelsen og til den skal inn. Altså, den står som en tømmerstokk til å begynne med i forspillet, så blir den slapp, så må den gjerne hjelpes litt i gang igjen (med noe smårunking eller suging fra henne).

Aner egentlig ikke hvorfor det er sånn. Føler meg kåt og klar hele veien, og er ikke nervøs. Så..

Hatt det slik mer eller mindre hele forholdet. Jeg så at det plagde henne litt i starten, men nå kjenner vi hverandre så godt at det ikke er noe vi tenker på eller legger noe i. Tror folk bare er litt forskjellige.

Med en ny partner kan det jo være veldig flaut for mannen at slikt skjer, og gjerne er "nervøs" en greit godtatt og enkel forklaring.

Anonymous poster hash: d5f1b...0b7

Skrevet

Jeg er mann, og har vært sammen med kjæresten min i snart 4 år.

Jeg mister egentlig ganske ofte ereksjonen. Ikke så ofte under sexen, men gjerne i tidspunktet mellom den pirrende kosen på begynnelsen og til den skal inn. Altså, den står som en tømmerstokk til å begynne med i forspillet, så blir den slapp, så må den gjerne hjelpes litt i gang igjen (med noe smårunking eller suging fra henne).

Aner egentlig ikke hvorfor det er sånn. Føler meg kåt og klar hele veien, og er ikke nervøs. Så..

Hatt det slik mer eller mindre hele forholdet. Jeg så at det plagde henne litt i starten, men nå kjenner vi hverandre så godt at det ikke er noe vi tenker på eller legger noe i. Tror folk bare er litt forskjellige.

Med en ny partner kan det jo være veldig flaut for mannen at slikt skjer, og gjerne er "nervøs" en greit godtatt og enkel forklaring.

Anonymous poster hash: d5f1b...0b7

Hmm.. Det har jeg også tenkt på, om forspillet varer for lenge, vi ligger og kliner ganske lenge. Og jeg merker jo at han er kåt, så TROR ikke det har noe med meg å gjør, selv om det kan føles slik. Kan også være for at han ikke har hatt noe seriøst forhold før og aldri elsket en jente, og jeg er den første for han (ikke seksuelt). Det er ingen problem å få den inn, men vi må stoppe etterhvert siden han blir slapp...

Skrevet

Kanskje han er bi eller noe?

Anonymous poster hash: f8898...cf7
Skrevet

Pff... Ikke tenk på det du. Har vært sammen med kjæresten min i snart 3 år, han kan en dag være hard som fanken og en annen dag kan det hende at det er litt vanskeligere å få den like hard. Er ikke ofte det skjer men har hendt en 3-4 ganger.

Anonymous poster hash: f1da6...2fd
Skrevet

Kanskje han er bi eller noe?

Selvfølgelig er det en sjanse, men tviler på det! Og hvis han er bi liker han jo fortsatt jenter :-)

Pff... Ikke tenk på det du. Har vært sammen med kjæresten min i snart 3 år, han kan en dag være hard som fanken og en annen dag kan det hende at det er litt vanskeligere å få den like hard. Er ikke ofte det skjer men har hendt en 3-4 ganger.

Anonymous poster hash: f1da6...2fd

Tusen takk for svaret der! Prøver å ikke tenke på det for mye, det plager meg så klart litt men ikke for mye. Jeg er forelsket og vi funker så bra i lag uansett :-)

Skrevet

Noen andre som har noe erfaringer med dette? :-) Vil gjerne høre alt jeg kan... Kan det for eksempel ha noe med å gjøre at forspillet blir for langt?

Skrevet

Inviter en råfin mann hjem til dere. Følg med på blikket og oppførselen til mannen din. Kanskje han virkelig tenner på en skikkelig sexy hunk. Da har du muligheten til å bekrefte/avkrefte det.

Skrevet

Inviter en råfin mann hjem til dere. Følg med på blikket og oppførselen til mannen din. Kanskje han virkelig tenner på en skikkelig sexy hunk. Da har du muligheten til å bekrefte/avkrefte det.

Har vært sammen med han hvor det har vært andre menn - som også ser veldig bra ut. Han oppfører seg helt normalt da, kysser meg verken mer eller mindre enn han pleier :-) Sjansen for at akkurat han her er homo/bi er nok liten. Er selvfølgelig klar over at det er en sjans, men han er så mannemann som du kan få han hvis jeg kan si det slikt.

Skrevet

For å svare litt mer utfyllende (og med håp om at du slapper litt mer av :

Det virker på meg som han bare er litt nervøs for at det ikke skal bli bra nok - dere hadde kjent hverandre lenge og så datet noen uker før dere hadde sex. Det er plenty av tid til å lage "rare forestillinger" i eget hode.

Og jo mer han tenkte/tenker på dette, jo større er sjansen for at junior svikter i det rette øyeblikket.

Og har det skjedd en gang, er sjansen stor for at han da blir enda mer nervøs for neste gang - - - og så er den onde sirkelen i gang...

Jeg hadde det slik med min mann også. Vi var så forelska og kåte på hverandre - men han hadde sagt tydelig fra (i en annen setting) at han aldri hadde vært med ei som var så fin som meg.

Og det gikk ikke helt etter planen de første gangene. Ble litt sånn "on and off".

Etter en del ganger så turte jeg å ta det opp med ham - og sa at det kanskje var best om vi senka forventningene noen hakk. Jeg gjorde det også VELDIG klart for ham at jeg ikke syntes dette var noen form for katastrofe eller "svikt" og mente det .Vi ble derfor enige om at selv om vi koste og kåta, så skulle det ikke ligge noen forventninger om å pule - og om vi så gjorde så visste vi begge at det kunne gå begge veier. Vi tok det derfra og slappet helt av med det.

Han fikk dermed tid til å snu de "teite" tankene sine i hodet - og pikken har stått som en påle siden.

Men det viktigste er vel at du viser ham at du synes han er digg og deilig selv om...

Kommunikasjon er et hot tips.

Skrevet

For å svare litt mer utfyllende (og med håp om at du slapper litt mer av :

Det virker på meg som han bare er litt nervøs for at det ikke skal bli bra nok - dere hadde kjent hverandre lenge og så datet noen uker før dere hadde sex. Det er plenty av tid til å lage "rare forestillinger" i eget hode.

Og jo mer han tenkte/tenker på dette, jo større er sjansen for at junior svikter i det rette øyeblikket.

Og har det skjedd en gang, er sjansen stor for at han da blir enda mer nervøs for neste gang - - - og så er den onde sirkelen i gang...

Jeg hadde det slik med min mann også. Vi var så forelska og kåte på hverandre - men han hadde sagt tydelig fra (i en annen setting) at han aldri hadde vært med ei som var så fin som meg.

Og det gikk ikke helt etter planen de første gangene. Ble litt sånn "on and off".

Etter en del ganger så turte jeg å ta det opp med ham - og sa at det kanskje var best om vi senka forventningene noen hakk. Jeg gjorde det også VELDIG klart for ham at jeg ikke syntes dette var noen form for katastrofe eller "svikt" og mente det .Vi ble derfor enige om at selv om vi koste og kåta, så skulle det ikke ligge noen forventninger om å pule - og om vi så gjorde så visste vi begge at det kunne gå begge veier. Vi tok det derfra og slappet helt av med det.

Han fikk dermed tid til å snu de "teite" tankene sine i hodet - og pikken har stått som en påle siden.

Men det viktigste er vel at du viser ham at du synes han er digg og deilig selv om...

Kommunikasjon er et hot tips.

Wow, dette trengte jeg! Tusen hjertelig takk. Er nok redd for at det lå litt for mye press på oss begge egentlig de første gangene. Vi gjør så klart andre ting da seksuelt, 69 for eksempel, og jeg tror ikke jeg har vist på noen måte at det plager meg, med tanke på at det kan legge presset enda hardere. Vi har jo veldig god kommunikasjon, men føler ikke jeg kan spør om det heelt enda. Venter litt til vertfall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...