Gå til innhold

Tror hun driver med hasj/marihuana

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samme her, dog ikke i noe særlig stor grad, men prøvde jo en del ting :-) Det går an å prøve, så lenge man vet godt hva man holder på med. Jeg ser jo med en gang om noen har rusa seg på noe, og gjerne hva de har tatt også..

Synes nesten det er verre når folk ikke aner hva de snakker om, som sier at hasj osv fører til andre stoffer osv. Er gjerne ikke hasj som starter det hele ;) Jeg synes faktisk alkoholen er verre, med tanke på at det faktisk er lovlig og unger på 13-14 drikker seg dritings.. Og ja, man er jo ikke kul om man ikke drikker når man er 13 da. For et samfunn :P

Alkohol er verre ja, men det er dessverre hasjen som fører til andre rusmidler.

Anonymous poster hash: 9d34e...015

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkohol er verre ja, men det er dessverre hasjen som fører til andre rusmidler.

Anonymous poster hash: 9d34e...015

Vel, tror heller det er alkoholen som fører til det også gitt. Hadde aldri prøvd hasj f eks om jeg ikke hadde vært full :) Og hasj var heller ikke det første jeg prøvde..

Er ganske sikker på at alkoholen er det som fører til andre ting gitt.. Altså, om du har røyka hasj takker du sjeldent ja til f eks speed eller kokain :fnise: Har du drukket derimot... :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Vel, tror heller det er alkoholen som fører til det også gitt. Hadde aldri prøvd hasj f eks om jeg ikke hadde vært full :) Og hasj var heller ikke det første jeg prøvde..

Er ganske sikker på at alkoholen er det som fører til andre ting gitt.. Altså, om du har røyka hasj takker du sjeldent ja til f eks speed eller kokain :fnise: Har du drukket derimot... :vetikke:

Jeg var 13-14 år da jeg prøvde hasj, var helt edru. Etterhvert var ikke hasj rusen kick nok så da ville jeg gjerne ha tak i andre ting.. Før det ble for gale ble jeg heldigvis kjent med min skjønne samboer, og da sluttet jeg. Aldri vært fristet til sånt i fylla selvom jeg det har vært en som har tilbødt noe annet enn alkohol. :-)

Anonymous poster hash: 3760a...3ec

Skrevet

Jeg var 13-14 år da jeg prøvde hasj, var helt edru. Etterhvert var ikke hasj rusen kick nok så da ville jeg gjerne ha tak i andre ting.. Før det ble for gale ble jeg heldigvis kjent med min skjønne samboer, og da sluttet jeg. Aldri vært fristet til sånt i fylla i ettertid, selvom jeg det har vært en som har tilbødt noe annet enn alkohol. :-)

Ops, retter meg litt :)

Skrevet

Hvordan vet dere hva en regnskog luter?

Anonymous poster hash: 30514...33e
Skrevet

Johannesurt lukter ganske likt, syns jeg.

Anonymous poster hash: 8eeb5...c41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...