Gå til innhold

Tror hun driver med hasj/marihuana

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da min datter kom hjem i går kveld, synes jeg hun luktet så rart. Hun har nettopp begynt å henge med nye venner, som jeg ikke har fått møte enda. Det første som slo meg da hun kom hjem var hasj, hun kom hjem tok av seg i gangen og gikk rett på rommet..

Jeg har aldri luktet hasj før, så jeg vet egentlig ikke hva det lukter er det noen som kan hjelpe meg her? Datteren min er 15 år.

Anonymous poster hash: fc40a...751

Anonymous poster hash: b559e...244
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter litt søtt. Kan du konfrontere henne og se an reaksjonen?

Anonymous poster hash: ab77e...4b2

Skrevet

Litt søtt og småkvalmende imo

Anonymous poster hash: 98290...463

• Liker 1
Skrevet

synes det lukter litt treaktig. men jeg synes ikke klærne lukter hasj etter man er ferdig.

Anonymous poster hash: 69507...67c
Skrevet

Ta deg en tur på Scorpius. Slik lukter hasj.

Anonymous poster hash: 90541...840
Skrevet

Ta deg en tur på Scorpius. Slik lukter hasj.

Nei. Du tenker på røkelse.

Anonymous poster hash: c7828...4dc

• Liker 6
Skrevet

Nei, jeg tenker på hasj. Alle gangene jeg har vært innom Scorpius har det stinkerhasj, dårlig kamuflert av orientalsk røkelse.

• Liker 1
Skrevet (endret)

1 point sir. :D

Nei, jeg tenker på hasj. Alle gangene jeg har vært innom Scorpius har det stinkerhasj, dårlig kamuflert av orientalsk røkelse.

Du må ha litt av et lukte-apparatus! Jeg ville i hverfall ikke brukt "scorpius-lukten" for å beskrive hasjlukt til noen som ikke vet hvordan det lukter....

Edit: Glemte å svare TS. Det lukter "rart"..... Søt/granbar-ish tobakk kanskje :vetikke:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 3
Skrevet

Hasj/ marihuana lukter søt sigar.

Anonymous poster hash: 610cc...776
  • Liker 1
Skrevet

Spør du henne vil hun blånekte, så hjelper ikke mye med konfrontering.. må tenke utenfor boksen

Anonymous poster hash: 3760a...3ec
Skrevet

synes det lukter litt treaktig. men jeg synes ikke klærne lukter hasj etter man er ferdig. Anonymous poster hash: 69507...67c

Hasjlukt setter seg veldig i klær jo, jeg kjenner det oser en kvalm, søtlig lukt av klærne til folk som har oppholdt seg i rom der det har blitt røyket. Men du kjenner det kanskje ikke selv.

Anonymous poster hash: c2cce...8c0

• Liker 2
Skrevet

Altså, jeg kjenner igjen den lukta bare noe går forbi meg på gata og har røykt det..

Det lukter litt regnskog-aktig, veldig fresh og sterk lukt som oftest. Du må nesten ha lukta på selve hasjen for å kunne kjenne det igjen i klær osv..

Vet ikke helt hva du burde gjøre i den situasjonen, men 15 år er litt vel ungt for slike ting.. Jeg ville spurt henne :)

Skrevet

Be om urinprøve om hun nekter - la henne bevise at du tar feil..

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Det lukter søtlig, og setter seg veldig i klær (og hår). Tviler på at hun kommer til å innrømme det om det har skjedd, men du kan jo prøve å ta det opp med henne, på en ordentlig måte? Hvis ikke kan du jo be henne ta en urinprøve. THC vises på prøver i opptil tre mnd, avhengig av aktivitet etc.

Skrevet

15 år er dessverre ikke veldig ungt, her står noen og røyker i storefri på ungdomskolen...

Skrevet

Jeg røykte hasj for første og siste gang når jeg var 15 år, og det var for 8 år siden. Det var allerede da veldig vanlig, og etter hva jeg har forstått er det veldig mye mer vanlig nå en den gang. Jeg ble skikkelig dårlig og orker ikke lukten av det en gang. Veldig vanskelig å beskrive lukten til noen som ikke har luktet på det før :/ Du kan jo prøve å snakke med henne om det?

Anonymous poster hash: 9d34e...015
Skrevet

Jeg var i hasjmiljøet før, prøvde et par ganger selv. Jeg var akkurat fylt 15 da jeg havnet der, men visste om folk helt ned i 11 års alderen...Det er verre enn du tror, det er så gale at du ikke våger å gå der med tankene en gang. Jeg ble konfrontert av min mor, og blånektet som enhver hadde gjort. Men jeg sluttet da noen venner av meg ble tatt av politiet, og den regelen med at THC vises i blodet opp til 3 mnd etterpå er nok ikke sann...Det tok meg 3-4 uker fra jeg røyket sist til urinprøven, og den var negativ. Tror jeg var like spent som min mor. Få henne på en urinprøve så fort som mulig, du må stoppe dette før det eskalerer. Veldig, veldig viktig. Og HVIS hun skulle bruke unnskyldningen med at hasj er mindre skadelig enn alkohol osv, si dette:

1. Hasj leder letter til andre ting som speed, kokain osv.

2. Det er avhengighetsskapende

3. Det ødelegger psyken din, du slutter å bry deg om ting. Opplevde dette selv, jeg dreit i skolen, så i familien, så i de egentlige vennene mine, så i meg selv. Og vennene jeg hadde er enten i fengsel eller i en grøftekant.

Anonymous poster hash: b74e0...596
Skrevet

Jeg var i hasjmiljøet før, prøvde et par ganger selv. Jeg var akkurat fylt 15 da jeg havnet der, men visste om folk helt ned i 11 års alderen...Det er verre enn du tror, det er så gale at du ikke våger å gå der med tankene en gang. Jeg ble konfrontert av min mor, og blånektet som enhver hadde gjort. Men jeg sluttet da noen venner av meg ble tatt av politiet, og den regelen med at THC vises i blodet opp til 3 mnd etterpå er nok ikke sann...Det tok meg 3-4 uker fra jeg røyket sist til urinprøven, og den var negativ. Tror jeg var like spent som min mor. Få henne på en urinprøve så fort som mulig, du må stoppe dette før det eskalerer. Veldig, veldig viktig. Og HVIS hun skulle bruke unnskyldningen med at hasj er mindre skadelig enn alkohol osv, si dette:

1. Hasj leder letter til andre ting som speed, kokain osv.

2. Det er avhengighetsskapende

3. Det ødelegger psyken din, du slutter å bry deg om ting. Opplevde dette selv, jeg dreit i skolen, så i familien, så i de egentlige vennene mine, så i meg selv. Og vennene jeg hadde er enten i fengsel eller i en grøftekant.

Må også legge til depresjon, angst osv.

Skrevet

Jeg vet at flere steder i landet er politiet med på arrangement hvor de forteller om narkotika, med fokus på hasj pga dette er arrangementet er beregnet på unge tenåringering og de begynner som oftest med hasj. Her tar de gjerne med en bit hasj slik at man får lukte på det (faktisk! Har vært med på det selv). Du kunne jo vært med på noe slikt for å få sett hvordan det ser ut og hvordan det lukter?

Jeg lukter hasj bare noen går forbi meg på gata. Det er en søt lut, litt regnskogaktig som noen skrev over meg her. Æsj, vanskelig å forklare egentlig. Minner meg litt om en spesiell type parfyme, bare jeg kunne kommet på navnet på den parfymen.. Men det gjør jeg jo ikke akkurat nå. Uansett, du kjenner nok neppe igjen lukta kun utfra beskrivelsen, du må ha luktet den IRL for å kunne vite hva det er.

Kjenner jeg er litt glad for å jeg har røyket mye hasj og prøvd mye narkotika i min ungdom(kom meg heldigvis unna det). Nå vet jeg hva jeg skal se etter (evt.lukte etter) når mine egne barn kommer i den alderen.

Anonymous poster hash: ed47a...23b
Skrevet

Jeg vet at flere steder i landet er politiet med på arrangement hvor de forteller om narkotika, med fokus på hasj pga dette er arrangementet er beregnet på unge tenåringering og de begynner som oftest med hasj. Her tar de gjerne med en bit hasj slik at man får lukte på det (faktisk! Har vært med på det selv). Du kunne jo vært med på noe slikt for å få sett hvordan det ser ut og hvordan det lukter?

Jeg lukter hasj bare noen går forbi meg på gata. Det er en søt lut, litt regnskogaktig som noen skrev over meg her. Æsj, vanskelig å forklare egentlig. Minner meg litt om en spesiell type parfyme, bare jeg kunne kommet på navnet på den parfymen.. Men det gjør jeg jo ikke akkurat nå. Uansett, du kjenner nok neppe igjen lukta kun utfra beskrivelsen, du må ha luktet den IRL for å kunne vite hva det er.

Kjenner jeg er litt glad for å jeg har røyket mye hasj og prøvd mye narkotika i min ungdom(kom meg heldigvis unna det). Nå vet jeg hva jeg skal se etter (evt.lukte etter) når mine egne barn kommer i den alderen.

Anonymous poster hash: ed47a...23b

Samme her, dog ikke i noe særlig stor grad, men prøvde jo en del ting :-) Det går an å prøve, så lenge man vet godt hva man holder på med. Jeg ser jo med en gang om noen har rusa seg på noe, og gjerne hva de har tatt også..

Synes nesten det er verre når folk ikke aner hva de snakker om, som sier at hasj osv fører til andre stoffer osv. Er gjerne ikke hasj som starter det hele ;) Jeg synes faktisk alkoholen er verre, med tanke på at det faktisk er lovlig og unger på 13-14 drikker seg dritings.. Og ja, man er jo ikke kul om man ikke drikker når man er 13 da. For et samfunn :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...