AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei, jeg har veldig sår og vond hals, det er vondt å svelge og jeg er veldig slapp og sliten grunnet dette. Jeg lurer på hva slags mat og drikke lindrer dette? Jeg drikker allerede masse te og toddy, jeg har prøvd å spise yoghurt, men det gjorde vondt verre. Fikk mye slim av yoghurten, og følte meg verre enn før. Har dere noen tips til hva jeg kan spise? Jeg har hittil bare drukket te og toddy, og spist litt yoghurt, jeg kan ikke leve på dette. Anonymous poster hash: 3778e...6eb
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Må legge til at jeg har litt feber og er ganske så slapp, så stå lenge på kjøkkenet rr ikke et alternativ.Anonymous poster hash: 3778e...6eb
Gjest Solsmil Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 tomatsuppe, rett i koppen pasta bolognese, varme retter generelt. Synes også ostesmørbrød er godt når jeg er sår i halsen, og Pepsi max som drikke.
Gjest Fru_Hestehov Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Varm mat uten for mye smak og harde kanter, under min siste halsbetennelse gikk det i brød uten skorpe og eggerøre stekt i godt smør (tenkte ikke kalorier da, men næring). Prøvde også å drikke litt melk. Og så tok jeg gjerne paracet litt før jeg spiste så den fikk virket litt.
Gjest Fru_Hestehov Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Ble dobbelt opp her. Endret 20. januar 2014 av Fru_Hestehov
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Blomkålsuppe! Toro har blomkål- og brokkolisuppe i små porsjonspakker, rett i koppen. Veldig godt med varm suppe når man har vondt i halsen Anonymous poster hash: ac791...4be
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Iskrem. Alt iskald mat. Anonymous poster hash: d5f00...091
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå