Gå til innhold

Akutt vondt i handa!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i løpet av ettermiddagen fått så sykt vondt i tommelen på venstre hand. Er vondt nede på handa der tommelen er festet. Hadde jeg slått meg hadde jeg vært sikker på at det var brudd, så ille er det. Men har ikke skjedd noe som helst. Klarer nesten ikke å bevege fingeren nå og kan ikke holde noe som krever at tommelen blir brukt. Noen som aner hva dette kan være?! Opplevd det samme? Skjønner ikke hvordan jeg skal få sove med dette her...

Anonymous poster hash: 5d0fe...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en akutt betennelse. Og et typisk tilfelle av for mye tukling med f.eks smarttelefon.

Du kan smøre på tigerbalsam om du har. Men viktigst er å bruke tommelen så lite som mulig.

Anonymous poster hash: 5d501...5d5
Skrevet

Ooooh... Har strikket i hele dag, avbrutt av candy crush på mobilen :(( Kan betennelse komme SÅ brått?! Har ikke tigerbalsam og kan ikke ta betennelsesdempende siden jeg er gravid så det er jo litt dumt, får kjøpe imorgen. Får bare prøve å la handa være... Takk for svar!

Anonymous poster hash: 5d0fe...b31

Skrevet

Hehe ja der har du to syndere gitt. Og ja det kan komme så brått... jeg får fort akutte betennelser i kroppen og tåler ikke betennelsesdempende, så da er tigerbalsam ol gull verdt. Går som regel over om noen dager.

Anonymous poster hash: 5d501...5d5
Skrevet

Ooooh... Har strikket i hele dag, avbrutt av candy crush på mobilen :(( Kan betennelse komme SÅ brått?! Anonymous poster hash: 5d0fe...b31

Bruker man mobil, nettbrett eller data mye, kan man få ganske mye vondt:

http://www.rush.edu/rumc/page-1298330047459.html

Verdt å lese!

http://www.huffingtonpost.com/2013/09/05/text-claw-pain-hand-smartphone_n_3825077.html

Anonymous poster hash: 5239c...d4e

Skrevet

Har du noe aloe vera? Eller planten? Knekk av et lite blad og del det i to legg det på det vonde området til all væske er trukket inn i huden.

Anonymous poster hash: 9bad2...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...