AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei. Jeg har fått, som mange andre kvinner, sopp i underlivet. Det klør og er ganske ille for øyeblikket. Jeg har hørt at mye trening og trange treningstights (svette i underlivet) kan fremme soppen. Men hva med å trene samtidig som man har sopp? er det dumt? Burde jeg vente med å trene frem til soppen er borte? Anonymous poster hash: e372e...2bf
happiest Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har ikke hatt sopp før. Men som du sier, svett tights osv. er sikkert ikke så bra. Men det går vel an å trene, for så å dra rett hjem i dusjen og tørke godt etterpå? Det er vel heller snakk om hvis man går med våte/trange klær lenge? Men hvis du er plaget med kløe, så er vel kanskje ikke trening så kjekt uansett?
isbiten. Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er alltid nøye på å skifte rett etter trening, om jeg ikke dusjer på senteret. Tar av meg svett tights og truse, og hopper inn i ei joggebukse, gjerne uten truse for ekstra lufting
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Tusen takk for svarene ! Skifte så pass fort etter trening virker lurt Anonymous poster hash: e372e...2bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå