Avalon Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Forrige helg ble jeg syk, både oppkast og diarè. Avføringen var fargeløs. Tenkte ikke så mye over det da, siden jeg ikke akkurat fikk i meg noe mat. Nå, en uke etter er avføringen fremdeles fargeløs. Skal jeg se det an litt til, eller kaste meg over telefonen til lege i morgen?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Hva mener du med fargeløs? Hvit/grå? Svart? Hvis den er en av de bør du kontakte lege. Anonymous poster hash: 9aa83...388 1
Avalon Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2014 Mer sånn lys leirefarge, ikke så langt i fra hudfargen min på en måte.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Da bør du kontakte lege. Kittfarget avføring er tegn på at noe er galt. Ser at du har hatt oppkast og diaré, men etter en uke så burde det ikke ha noe å si. Ring legen i morgen. Anonymous poster hash: 5ddff...efe 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Har du andre symptomer av noe slag da? Du kan jo ringe legen å høre i morgen? For sikkerhetsskyld. Anonymous poster hash: 1accc...5c3
Avalon Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2014 Får ikke til å multisiterè så svarer begge ab'er over her: #5: takk for svar da gjør jeg det! #6: Ingen andre symptomer hvis du tenker på galle. Er ikke blitt gul i huden, og urinen er helt fin. Men igjen, så vet jeg ikke hvor lang tid det ville ta før evt. galle blir skilt ut i blodet.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Hahahhaa.. Trodde du først mente gjennomsiktig. Satt og lurte på hvordan det ville ha vært. Hahaha... Anonymous poster hash: 20bc1...8cf 1
SmallTalk Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Får ikke til å multisiterè så svarer begge ab'er over her: #5: takk for svar da gjør jeg det! #6: Ingen andre symptomer hvis du tenker på galle. Er ikke blitt gul i huden, og urinen er helt fin. Men igjen, så vet jeg ikke hvor lang tid det ville ta før evt. galle blir skilt ut i blodet. Det er vel vel så mye leveren folk tenker på. Fargeløs avføring kan være et symptom på leverproblemer.
Gjest nejve Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Sist jeg hadde kraftig omgangssyke, hadde jeg "hudfarget" avføring (æsj) i over en uke etterpå. Har lest at det er normalt!
Gjest Peanut Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Vennligst ikke spør hvor i all verden jeg finner slike bilder... Men den viser en "fargeskala":
Diafragma Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Enig med hun som nevner leveren her. Dette må du en tur til legen med. Ta gjerne med bilde, det setter de pris på, selvom det kanskje føles rart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå