AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei Er litt bekymret her nå... Begynte å holde på med en gutt for noen uker siden. De to\tre siste ukene har vi hatt regelmessig sex. Han har litt større penis enn de jeg har hatt sex med før. Etter hver gang vi har hatt sex har det kommet litt blod på papiret etter jeg har tisset, men hver gang har jeg tenkt at det sikkert er fordi jeg er litt trang og har fått noen rifter i skjeden... Greia er at etter hver gang vi har hatt sex har denne blødningen gått over etter et par dager, og jeg har blødd kun når jeg har tørket meg etter å vært på do. Forrige gang vi hadde sex var på torsdag, og etter det har vi ikke møttes. Helt siden torsdag har jeg hatt brun utflod. Kan dette være et tegn på at jeg er gravid?? Går på p-piller, og har aldri hatt mellomblødninger før, så tviler sterkt på at det er det. Hopper alltid over sukkerpillene og har ikke hatt mensen\blødninger på flere måneder. Synes allikevel at det er rart om jeg er gravid, for jeg kan ikke huske å ha glemt noen piller de siste ukene... Gikk på loette før, men byttet til mercilon for litt under 3 mnd siden. Noen som vet om dette kan bety at jeg er gravid? Blir veldig nervøs nå... Er forresten 17 år. Skal kjøpe meg en test i morgen, så grunnen til at jeg skriver her er veldig egentlig fordi jeg har et lite håp om at noen skal avkrefte teorien min )) Anonymous poster hash: 17912...d93
Minya Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Høres mer logisk ut at du rett og slett har fått et par rifter som ikke har grodd helt enda, siden du har fått noe blodig utflod. For meg har det vært vanlig om mannen var over gjennomsnittet lang og vi hadde sex i doggystyle og han traff livmorhalsen litt hardt.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Hvis du har tatt pillene som du skal, og ikke kastet opp/hatt kraftig diaré de siste ukene, ville jeg ikke bekymret meg for graviditet. Vil heller tro at du har litt lettblødende livmorhals eller slimhinner i skjeden. Ta en test i morgen, og bestill evt. en time for GU pga blødningene - men jeg vil ikke tro at det er noen grunn til bekymring for noe. Anonymous poster hash: 9950e...ef8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå