Gå til innhold

tror jeg ikke er trang nok..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har da et lite problem, eller ikke problem sånn sett. Men jeg er veldig usikker på underlivet mitt, føler rett og slett at jeg ikke er trang nok til tider. Føler at alle skryter over hvor trange de er og dermed så blir jeg usikker da jeg ikke er den trangeste. Blir usikker i settinger hvor jeg evt skal ha sex med noen for første gang, er redd for at de skal syns jeg er for vid nedentil. Kjenner under samleie at det er trangt de første 10min å så blir jeg våtere så "løsner" det seg opp på en måte.. skal sies at jeg har født et barn også så kan være en av grunnene.. men jeg har heller ikke vært borti noen med stor penis, barr gjennomsnittlige og mindre enn gjennomsnittet.. har aldri hatt noen som har klagd på meg i senga, har bare gode tilbakemeldinger og har mange ganger blitt fått høre jeg er den beste de har hatt. Og de har tydeligvis vært fornøyde ettersom de fleste har prøvd å kontakte meg for mer...

Det jeg vil frem til.. er alle dere jenter så veldig trange?? Føler meg alene med å ikke være det. Og dere menn har dere opplevd å ha sex med noen som ikke er utrolig trange, hvordan har dere evt opplevd det?

Er så usikker og flau jeg føler for å bare leve i sølibat istedenfor å drite meg ut.. då håper på noen gode tips og svar selv om dette innlegget ble ganske rotete!

Anonymous poster hash: fef04...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er veldig forskjellig fra jente til jente. jeg er nok ikke så trang lenger som jeg en gang var. men har aldri fått klager. jeg synes ikke du skal tenke så mye på det, det er jo godt med sex uansett om du ikke er jomfru-trang! ;) Og jo lenger inni akten du kommer og jo kåtere du blir "åpner" det seg mer ja. vet ikke om det er for alle. men jeg gjør også det.

Du kan jo prøve lukkemuskel treningen da. om du har hørt om den. siden du har fått barn så er den lur å gjøre. mens du lager mat eller bare ser på tv eller hva du enn måtte gjøre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LongJohnson

Føler at alle skryter over hvor trange de er og dermed så blir jeg usikker da jeg ikke er den trangeste.

Anonymous poster hash: fef04...880

Hvis du vil bli trangere fordi du er bekymret om hva andre kvinner mener om din grad av tranghet, ville jeg sporenstreks ha bestilt time hos plastisk kirurg. Men hvis du bekymrer deg om hva menn tenker om den saken, kan du like gjerne legge de tankene på hylla først som sist. Vi bryr oss ikke nevneverdig, et hull er et hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange overdriver, det er mye sex-skryting her. Den trangeste, den våteste, den villeste osv.

Hvordan du er satt sammen er i stor grad genetisk. Er ikke slik at man er kjempetrang når man er jomfru heller, det er jo bare en hinne man skal igjennom og ellers er vagina slik den er.

At man vies ut etter en fødsel er åpenbart, men i hvilken stor grad varierer.

At du er 'videre' rundt 10 min etter samleie er igang er rett og slett bare fordi du er tent. Noen menn er vant med kvinner som ikke er helt opphisset før sex starter, og derfor er 'trange' og får litt galt bilde på tingene. Når man er skikkelig opphisset utivider du deg.

Hvis en kvinne er kjempetrang når en mann støter seg inn (med mindre hun er ekstremt smalt bygd og han har veldig stor penis) så er det som regel fordi hun ikke er opphisset nok.

Gjør du øvelser jevnlig? "Kegel" øvelser strammer opp og gjør deg mer bevisst på musklene der nede. Hvis du ikke gjør øvelser nå, så start med det.



Anonymous poster hash: b90fd...66b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! Føler meg litt bedre nå utifra det dere skriver. Jeg prøver å jevlig gjøre kegel øvelser ja, men det havner litt i glemmeboka av og til.

Er kjipt å være så usikker i og med jeg var trangere før jeg fikk barn, men jeg gikk jo utifra at ting ikke kom til å være som før der nede. Men er alltids i tanke i bakhodet som sier tenk viss han ikke nyter det i og med jeg ikke er supertrang osv. Selv om jeg ikke er veeldig trang så ser jeg ikke på megselv som veldig vid heller, jeg nyter jo sex.

Operasjon nedentil blir litt drøyt tenker jeg, så det er ikke noe jeg vil vurdere da jeg tenker jeg er ikke så vid at "det blir som å kaste en pølse ned en gang"

Anonymous poster hash: fef04...880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du sier jo at av de du har hatt sex med har alle ønsket å ha mer sex med deg.

Ergo er det ting du leser på nettfora og andre steder som gjør at du lurer på å forbli i sølibat resten av livet?

I så tilfellet tror jeg du bare umiddelbart kan slå fast at du har et aldeles normalt underliv. Punktum.

- og at du kanskje må innse at selvfølelsen din ikke har godt av at du tilbringer tid på nettfora.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...