AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg dater en gutt som er noen år yngre enn meg. Vi har prøvd å ha sex ved et par anledninger, men dette har ikke vært vellykket. Veit ikke hvordan jeg skal få forklart det. Men det virker som at han ikke helt vet hvordan man "fingrer"? Usikker på hvor mye jeg skal rette på han. Han bare drar fingrene frem og tilbake, og av og til treffer han klitoris. Har prøvd å flytte litt på hånden hans. Men virker som han ikke tør å ta fingeren inn i meg? Siden han har en ganske stor penis fører da dette til at jeg rett og slett blir for trang, og han kommer seg ikke inn i meg. Har hatt noen sexpartnere opp igjennom årene og har vel egentlig aldri vært med en som er så uerfaren av seg. Hvor mye tåler stoltheten hans liksom? Selvfølgelig kan jeg jo gjøre dette på egenhånd, men tenner mest på å bli befølt der nede av mannen selv. Anonymous poster hash: 43514...f98
Gjest Teta Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Øvelse gjør mester:) Bare fortsett som du gjør, flytt litt på hånden hans, og vis tydelig at du liker det når han treffer riktig, fortell hva du liker ekstra godt osv. Det går seg til:)
Gjest Heartbeat Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Bare å si det til han at du vil kjenne fingeren hans inni deg
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Er han uerfaren så er han uerfaren. Så da kommuniserer dere på en måte som gjør at han lærer hvordan han skal te seg i sengen. Eller vil du han skal få erfaring fra andre jenter og så komme tilbake til deg? Anonymous poster hash: aa08c...e0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå