AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei dere! Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. Har nylig sluttet på p-pilla og har den siste uka sovnet overalt, hatt humørsvingninger og usannsynlig mange tisseturer på do i løpet av dagen. Jeg er også vanligvis svært plaget med løs mage, men den har den siste uka stabisert seg og blitt helt normal (deilig!!). Men, jeg er så kvalm om natten! Har stått opp de siste 3-4 nettene og vært svimmel og kvalm. Nå er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. au au au noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Det skal også være sagt at utover dagen er jeg ikke kvalm, spiser godt og har det bra, tror derfor ikke at det er f.eks omgangssyke eller lignende. Jeg har ingen anelse om når IKM er, men hadde en bortfallsblødning etter piller i jula. Hilsen orker ikke denne kvalmen! Anonymous poster hash: 6b5c1...421
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg mener ikke sånn "er jeg gravid" for jeg skal ta test til uka tenkte jeg, men noen som har noen umiddelbare tips mot denne infernalske kvalmen? Anonymous poster hash: 6b5c1...421
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Ingefærkapsler? Kvalmestillende? Omgangssyken kan jo vare i opptil 2 uker, fins forskjellige varianter av den også.. Kan kanskje ikke forklare humørsvigningene, men det kan vel komme av kvalme hele tiden. Jeg har vært kvalm hver dag i et år, jeg tar Ingefærkapsler når det er alt for ille .. Anonymous poster hash: 262ea...16d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå